نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تلاش ۶۵۰ نیروی شهرداری برای برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.  

به گزارش همشهری‌ آنلاین، پرویز سروری در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با قدردانی از اقدامات انجام شده شهرداری منطقه ۱۹ در خصوص بازپس‌گیری زمین‌های تصرف شده به‌دست سوداگران، افزود: در مدت اخیر که با ساخت و سازهای غیرقانونی مشکلات جدی برای تهران ایجاد شده بود، با تلاش شبانه روزی در این منطقه برخوردهای لازم صورت گرفته و این روند ادامه خواهد یافت. ناجا و شهرداری دست به دست هم دادند و در بلوای جریان فتنه ۷۵ هکتار زمین را آزاد کردند.

ساخت غیرمجاز ۳۵ سوله و واحد تجاری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه دادسرای ناحیه ۳۷ تهران با شهرداری منطقه ۱۹ همکاری کرده است، گفت: شهرداری با ۱۵۰ نیروی یگان حفاظتی، ۴۰۰ نیروی شهربان و ۱۰۰ نیروی منطقه با استفاده از ماشین آلات خود ۶۰ قطعه چهار دیواری، ۱۵ قطعه سوله و ۲۰ باب واحد تجاری را آزاد کرده است.

او ادامه داد: در شهرداری منطقه ۵ نیز اتفاقات خوبی افتاده و تقاضا می‌شود در دیگر مناطق نیز همچون منطقه ۱۹ اقدامات لازم را در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهند. شورای شهر به شدت و با حساسیت این موضوع را پیگیری می‌کند و نسبت به کوتاهی‌ها برخورد لازم را خواهد داشت اما هم اکنون از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی می‌کنیم. باید برخورد لازم صورت بگیرد که شاهد موارد اینچنینی در گوشه و کنار تهران نباشیم.

مشکل سیلاب در تهران اساسی است 

سروری تأکید کرد: مشکل سیلاب در تهران اساسی است که شهرداری نقاط سیلاب خیز را شناسایی کرده و روز گذشته در شنبه امید و افتخار شاهد این بودیم که در تقاطع آریافر به عنوان منطقه سیلاب خیز، پروژه‌ای که سال‌ها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در طول یک سال اخیر ۵۰ درصد پیشرفت کرده و به نتیجه رسیده است. امیدواریم دیگر نقاط نیز ایمن سازی شود.