مشخصات فنی و قیمت وانت آریسان ۲ مشخص شد. ایران خودرو وانت آریسان ۲ را با قرعه کشی ویژه آبان ماه به بازار عرضه می‌کند. در ادامه با مشخصات نسل جدید آریسان آشنا خواهیم شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گجت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو  وانت آریسان ۲ را در قالب طرح فروش فوری با قرعه کشی از روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز به بازار عرضه کرده است. در این بخشنامه فروش تمامی محدودیت‌های قرعه کشی همانند گذشته اعمال می‌شود. در ادامه جزئیات قیمت وانت آریسان ۲ به همراه شرایط فروش آن در آبان ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:
 قیمت وانت آریسان ۲ در آبان ۱۴۰۱

ایران خودرو وانت آریسان جدید را با قیمت مصوب فروش ۲۸۵ میلیون تومان در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متالیک و مشکی متالیک به فروش می‌رساند. این خودرو با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه خواهد شد.

همچنین ایران خودرو مشخصات وانت جدید آریسان 2 را نیز منتشر کرد که طبق آن نسل جدید آریسان اکنون به پیشرانه قدرتمندتر CNG-XU7P مجهز شده است. مواردی چون کاهش مصرف سوخت، ارتقای سطح آلایندگی، ارتقای انتقال قدرت پیشرانه، افزایش قدرت و گشتاور موتور به عنوان مزایای این پیشرانه محسوب می‌شود. در ادامه جدول مشخصات این خودرو را مشاهده می‌کنید: