برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و همچنین تامین زیرساخت‌های زندگی شهری، بازارهای میوه و تره‌بار پازل دهم شهر نونوار می‌شوند.

همشهری آنلاین _ سروش جنابی : «ایوب فصاحت» مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۱۰، با «مهدی اخ الصنایع» دیدار کرد و در این دیدار نسبت به توسعه سرانه‌های خدماتی و ساخت میدان‌های میوه و تره‌بار جدید برای سهولت دسترسی شهروندان به نیازهای اولیه خانوار توافق شد.
توسعه سرانه‌های خدماتی و ساخت میدان‌های میوه و تره‌بار جدید، همچنین نوسازی و بازسازی‌ تره‌بارهای فرسوده از دیگر موارد مورد بحث و تبادل نظر در این دیدار بود.
در ادامه، شهردار منطقه و رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، از میادین میوه و تره‌بارهای منطقه بازدید کردند و آخرین وضعیت بازارهای خدماتی را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند.
همچنین، مقرر شد در محل فعلی میدان میوه و تره‌بار طوس با همکاری سازمان میادین نسبت به ساخت پارکینگ و نوسازی، به تملک زمین مجاور میدان میوه و تره‌بار آذرشهر در خیابان آذربایجان، در میدان میوه و تره‌بار هفت‌چنار، طراحی جدیدی بر اساس اصلاحیه ملک، نوسازی و تخریب بازار میوه‌تره‌بار خیابان محبوب مجاز برای انجام اقدامات لازم مورد بررسی قرار بگیرد.