برای‌ ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین دسترسی آسان به کتاب همزمان با هفته کتابخوانی ویژه‌برنامه «ما همانیم که می‌خوانیم» از سوی مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ١١ اجرا می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین ،روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه١١ و فرهنگسرای رازی با اعلام این خبر از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته کتاب در کتابخانه‌ها گفت:«‌به همت کتابخانه‌های رازی و قدیریان ویژه برنامه‌های کتابدارشو، کتاب در گردش،ماجرای کتابخانه، اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار و روستایی، ثبت‌نام رایگان در کتابخانه‌های منطقه، بازدید گروهی دانش‌آموزان از کتابخانه‌های منطقه، بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب،باشگاه کتابخانه شاپرک‌ها تدارک دیده شده است. »
به گفته «سعید فرهادی» همچنین در این هفته شهروندان منطقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های رازی و شهید منصور قدیریان از بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب استفاده کنند.
مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای رازی از علاقه‌مندان برای نامنویسی و حضور در برنامه‌های فرهنگی هفته کتاب از ٢١ تا ٢٧ آبان ماه با در دست داشتن کارت شناسایی و تکمیل فرم ثبت به کتابخانه‌های تحت پوشش مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ١١ مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٩٦٦۵٣٤٣٢ تماس بگیرند.