گروه ورزشی: یکشنبه شب در پایان هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر باشگاه‌های اسپانیا، تیم اوساسونا با حضور دو بازیکن ایرانی مقابل بارسلونا قرار گرفت و با نتیجه نزدیک 3 بر 2 در ورزشگاه خانگی شکست خورد.

جواد نکونام در این بازی از ابتدا مقابل ستاره‌های بارسا به میدان رفت اما شجاعی از دقیقه 83 وارد زمین شد و فرصت زیادی برای حضور در این مسابقه پیدا نکرد. نکونام به عنوان هافبک نفوذی برای تیمش بازی کرد و نمایش موفقی در این دیدار نداشت. اتوئو در دقیقه 45 اولین گل بازی را به ثمر رساند اما در ادامه بازیکنان اوساسونا با دو گل فلانو و پاندیانی از صدرنشین پیش افتادند. گواردیولا با چند تغییر تاکتیکی روند بازی را دگرگون ساخت. ابتدا ژاوی در دقیقه 80 بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 85 مسی گل سوم را به ثمر رساند. با این دو گل بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود بارسا تمام شد.

اناری‌ها با این پیروزی و 47 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند در حالی که اوساسونا با 13 امتیاز در 18 بازی همچنان آخرین تیم جدول است. سرمربی اوسوسانا پس از شکست 3 بر2 تیمش برابر بارسلونا گفت که اوساسونا باید در این دیدار خانگی پیروز میدان می‌شد.  خوسه آنتونیو کاماچو پس از شکست خانگی برابر بارسلونا گفت: «هر شکستی تلخ است. ما باید پیروز این بازی می‌شدیم. چالش ما تطبیق‌پذیری با بازی بارسلونا بود، اما درست همانند دیدار برابر وایادولید و اتلتیک‌بیلبائو در 10 دقیقه پایانی، بازی از کنترل ما خارج شد. دیگر نمی‌دانیم برای پیروزی باید چه کار کنیم.»

کاماچو در حالی مدعی تصاحب توپ در طول جریان بازی بود که تیمش نیمه نخست توان خروج از زیر فشار حملات بارسا را نداشت و با خوش‌شانسی دروازه تیم میزبان مقابل صدرنشین لالیگا بسته باقی ماند.

سرمربی اوساسونا در ادامه گفت: «در نیمه‌ نخست آ‌نها بهتر و تهاجمی‌تر از ما ظاهر شدند. در سایر دقایق بازی، ما توپ را بیشتر به گردش درآوردیم. بازی از آن ما بود اما در نهایت این ما بودیم که نتیجه را واگذار کردیم. مشکل اصلی این است که ما نمی‌توانیم نتیجه را تا پایان به سود خود حفظ کنیم.»