برای کشف استعدادها و پرورش‌ ایده‌های ناب و بکر نوجوانان دبیرخانه دائمی جشنواره (نوجوونیم) در فرهنگسرای رازی راه‌اندازی شد.

همشهری آنلاین، «نوجوونیم» عنوان جشنواره‌ای است که به معرفی نوجوان شاخص سال در زمینه‌های فرهنگی، ادبی و هنری می‌پردازد. اکنون پس از دو دوره اجرا و شناسایی افراد برگزیده این جشنواره؛ دبیرخانه دائمی آن در فرهنگسرای رازی مستقر شده است.
هر سال آبان ماه همزمان با هفته ملی نوجوان، استعدادهای ویژه در حوزه‌های مختلف هنر و رسانه و حتی فعالیت‌های جهادی معرفی می‌شوند. این جشنواره دومین دوره خود را سپری کرده است و در آستانه آغاز به کار سومین دوره‌اش، دبیرخانه دائمی خود را راه‌اندازی کرد. نوجوانان توانمند می‌توانند ارتباط با این دبیرخانه علاوه بر شرکت در جشنواره، از کم وکیف دوره‌های آموزشی و سایر فعالیت‌های آن آگاه شوند.
همچنین از ویژگی‌های این جشنواره، حمایت از برگزیدگان آن در مسیر ورود به دنیای حرفه‌ای و فعالیت‌های تخصصی در زمینه علاقه و استعدادشان است و با استقرار دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای رازی تحت حمایت‌های مادی و معنوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز قرار خواهند گرفت.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در دبیرخانه یا آکادمی جشنواره، می‌توانند به نشانی خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی سری بزنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۴۲۳۰۶۲ تماس بگیرند.