فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) گفت‌: :پیشرفت‌هایی که نظام و انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های شدید دشمنان داشته اکنون باعث بهت و حیرت همه جهانیان شده است و باید بدانیم که ما به برکت خون شهدا کشوری مستقل و با اقتدار هستیم.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در یادواره شهدای برزاوند اردستان‌ ضمن اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س)،اظهار داشت: شهدا برای دفاع از انقلاب،اسلام و حجاب جان خود را فدا کرده‌اند و دشمنان اکنون با این رفتارها قصد دارند که افراد اسم انقلاب،اسلام و شهید و شهادت نیاورند و دنیای خود را می خواهد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز عفت و حجاب را نشان گرفته است، افزود: آزادی واقعی را شهدا برای ما رقم زدند و اکنون کشور ما آزاد است‌، دشمنان پول می‌دهند و میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا اسلام و انقلاب را از ما بگیرند.

هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که نظام و انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های شدید دشمنان داشته اکنون باعث بهت و حیرت همه جهانیان شده است و باید بدانیم که ما به برکت خون شهدا کشوری مستقل و با اقتدار هستیم.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: هرکجایی ما به حرف امام گوش دادیم در آن پیشرفت کردیم که نمونه آن در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و نظامی وجود دارد، اقتصاد هم یکی از این عرصه‌ها است که با توجه به توان داخل و ظرفیت‌های بومی کشور مشکلات حل شدنی است.

منبع: فارس