لئو مسی ستاره پاری سن ژرمن قرار است چهارشنبه شب برای بازی مقابل آنجرز بازگردد، اما کیلیان امباپه در ترکیب این تیم نیست.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از goal، مسی پس از قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین استراحت طولانی کرد و پس از نزدیک به یک هفته بازگشت به تمرینات، در ترکیب چهارشنبه شب قرار دارد. اما امباپه هنوز در حال استراحت است. این بازیکن فرانسوی که بخشی از تیمی بود که در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین و مسی شکست خورد، زودتر به تمرینات پی اس جی بازگشت، اما از آن زمان مدتی دور از ترکیب پاری سن ژرمن ماند. هیچ صحبتی در مورد اینکه امباپه چه زمانی به طور رسمی به سایر هم‌تیمی‌هایش ملحق می‌شود، نشده است.

از زمان پایان جام جهانی، شایعاتی در مورد اختلاف بین این دو ستاره شنیده شده است، به‌خصوص بعد از آنکه تیم آرژانتین به طور علنی امباپه را پس از پیروزی نهایی خود مورد تمسخر قرار داد. و اگرچه هیچ یک از بازیکنان تایید نکرده‌اند که اختلافی بین این دو بازیکن وجود دارد، اما این دو هنوز در کنار هم قرار نگرفته‌اند.

گالتیه در روز ۲۷ دسامبر هر گونه اختلاف بین دو بازیکن ستاره خود را رد کرد و گفت: «دلیلی وجود ندارد که همه چیز را در رابطه بین کیلیان و لئو [مسی] قاطی کنیم. کیلیان با از دست دادن جام جهانی کنار آمده است.»

مسی احتمالاً در ترکیب اصلی تیم پاری سن ژرمن حضور خواهد داشت زیرا آنها عصر چهارشنبه به مصاف آنجرز می‌روند. اما باید دید مسی و امباپه دقیقا چه زمانی دوباره با هم بازی خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین