امروز و در سومین روز از برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر ۱۳ نمایش در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی اجرا روی صحنه می‌روند.

به گزارش همشهری آنلاین، امروز ۶ نمایش صحنه‌ای و ۷ نمایش خیابانی اجرا خواهند شد. بر اساس جدول اجراها، نمایش‌های «مانداک» به کارگردانی محمد قاسمی از ملایر ساعت ۱۷ و ۲۰ در سالن اصلی تئاترشهر اجرا خواهد داشت، «آگنی‌تاژ» به کارگردانی حسین کارگر از ماهشهر در سالن چهارسو اجرا می شود. «سیمرغ» به کارگردانی اکبر صادقی از اردبیل نیز ساعت ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج به صحنه خواهد رفت. این نمایش سال ۹۹ در  هفدهمین دوره جشنواره تئاتر مقاومت هم حضور داشته است.  «امل» به کارگردانی جواد اسدی از عراق هم نمایش دیگر امروز است  که ساعت ۱۶ و ۱۹ در تالار مولوی اجرا می شود. همچنین «مامور خیابان نودودو» به کارگردانی میثم زندی از نوشهر ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد داشت. در تالار حافظ هم ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ نمایش «آخرین راه» به کارگردانی محسن متین‌وفا از تهران روی صحنه می رود. این نمایش پیش از این دی ماه امسال به مناسبت ایام فاطمیه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری کوثر در دماوند اجرا داشته است.

همچنین در بخش خیابانی نمایش‌های «مترس‌ها» به کارگردانی علیرضا شمسی و سامان شکیبا از فلاورجان، «یک فنجان قهوه برای عشق» به کارگردانی جهانگیر چالاکی از بناب، «کوسه برنشین» به کارگردانی مرجان خورسند از تهران، «تکم» به کارگردانی معین جعفری از اهر، «لیلی و مجنون» به کارگردانی بهنام کاوه، «چرخیدن» به کارگردانی آرش رضایی از ازنا و «قل آب» به کارگردانی بهناز زحمت‌کش از یزد در پهنه رودکی و ایوان انتظار مترو ولی‌عصر (عج) اجرا خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین