نماینده قزوین در مجلس گفت: برابر آمارها ۸۰ درصد افراد بازداشتی ناراضی هستند، ناراضیانی که ما به‌ راحتی می توانیم رضایت آن‌ها را کسب کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین، لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس یازدهم گفت: واقعیت این است که تعدادی از این‌ها که آمدند اغتشاش کردند بیکار بودند و تعدادی نیز وضعیت مالی خوبی نداشتند و در صحبت هایی که بازجوها با این افراد داشتند چیز خاصی در نیامد. البته یک تعدادی هم وابستگی دارند و جاسوس و مزدور هستند که اینها در اقلیت هستند و شاید کمتر از ۲۰ درصد اینها افرادی باشند که چنین وابستگی هایی داشته باشند.

وی افزود: برابر آمارها ۸۰ درصد اینها افراد ناراضی هستند، ناراضیانی که ما به‌راحتی می توانیم رضایت آن‌ها را کسب کنیم. آن‌ها از نظام اسلامی ناراضی نیستند، بلکه از شیوه مدیریت و شرایطی که ما در اقتصاد داریم ناراضی هستند. وقتی سالی ۴۰ یا ۵۰ درصد تورم داریم و درآمد مردم سالی ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند، مردم چگونه می‌خواهند این ۴۰ درصد را جبران کنند.

 نماینده  قزوین در مجلس ادامه داد:در کتاب های اقتصادی کشوری مثل آلمان که بعد از جنگ جهانی دوم دچار بحران اقتصادی شد نوشته یک فرغون پول می بردند و یک کیلو عدس می گرفتند و الان می بینیم این آلمانی که اینطور بوده شرایط اقتصادی بسیار خوبی دارد.

منبع: خبرآنلاین