تصویربردار شبکه العالم که حین اجرا در بخش‌های مختلف سالن اصلی حرکت و تصویربرداری می‌کرد با روشن کردن پروژکتور دوربین، اقدام به فیلمبرداری از مخاطبان می‌کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، روز سه‌شنبه ۴ بهمن و در چهارمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جشنواره شاهد به صحنه رفتن نمایش‌های مختلف بود.

سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روز چهارم جشنواره میزبان نمایش «داستان اسف‌انگیز یک صعود تبه‌کارانه به صحنه‌گردانی سر پرسی لورن و شرکا» به نویسندگی و کارگردانی غلامحسین دولت‌آبادی بود. اجرای اول این نمایش با حضور حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ مخاطب روی صحنه رفت اما به دلایل مختلف از جمله شنیده نشدن دیالوگ‌های نمایش، در حین اجرا مخاطبان به ترک سالن پرداختند و در آنتراکت ۵ دقیقه‌ای میانی نمایش جمعیت مخاطبان داخل سالن به حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر رسید.

حرکات عجیب تصویربردار شبکه تلویزیونی

در حین اجرای نمایش «داستان اسف‌انگیز …» حضور تصویربردار شبکه تلویزیونی العالم شرایط متفاوتی را برای مخاطبان حاضر در سالن رقم زد. این تصویربردار که حین اجرا در بخش‌های مختلف سالن اصلی حرکت و تصویربرداری می‌کرد در مواقعی با روشن کردن پروژکتور دوربین، اقدام به فیلمبرداری از مخاطبان می‌کرد. این روند با واکنش مسئولان سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر مواجه شد اما تأثیری در عملکرد تصویربردار شبکه تلویزیونی نداشت.

منبع: مهر