نیویورک: با وجود تلاش‌های زیادی که برای برگزاری مسابقه برف‌بازی بین دانشجویان 2 دانشگاه انجام شد، تعداد شرکت‌کنندگان به اندازه‌ای نبود که یک رکورد جهانی را به ثبت برسانند.

در سال 2006 حدود 3 هزار و 700 دانشجو با شرکت در مسابقه برف‌بازی نام خود را در تاریخ ثبت کردند و اجرا کنندگان مراسم اخیر نیز تصور می‌کردند که می توانند هزاران نفر را در این مسابقه شرکت دهند.

با این حال 2 هزار نفر از دانشجویان برای 45 دقیقه با یکدیگر برف‌بازی کردند و در این مدت گروه‌های امدادی در حالت آماده‌باش قرار داشتند تا در صورت آسیب‌دیدگی، دانشجویان را به بیمارستان انتقال دهند. در پایان مسابقه به ماهرترین دانشجویان در برف‌بازی جوایزی اعطا شد.

خواب‌آلودگی خلبانان

دهلی نو: خلبانان هندی اخیرا برای مقابله با چرت زدن حین پرواز دست به ابتکار جالبی زده‌اند. آنها با خدمه پرواز صحبت می‌کنند تا خواب از سرشان بپرد. این در حالی است که پس از افزایش تعداد پرواز‌هایی که به واسطه خواب‌آلودگی خلبانان از مسیر خود خارج می‌شوند، خط‌مشی‌های تازه‌ای به منظور مقابله با این مشکل تدوین شده است.

برای مثال از خدمه پرواز که در کابین خلبان حضور دارند، درخواست شده است که هر نیم ساعت یک بار با خلبان صحبت کنند.

از سوی دیگر به خلبانان پیشنهاد شده است که صدای بلند‌گوهای داخل کابین را تا آخرین حد بلند کنند تا صدای برج کنترل را به وضوح بشنوند. هرچند برخی خواب‌آلودگی را مختص خلبانان هندی می‌دانند، اما مقامات هوانوردی هند اعلام کرده‌اند که در جریان پرواز‌های طولانی‌، خواب آلودگی در بین خلبانان شایع است.

انتقام از همسر

اوتاوا: یک مرد کانادایی به دلیل استفاده از کره بادام‌زمینی برای آسیب رساندن به همسرش دستگیر شد. این مرد درحالی که می‌دانست همسر سابقش به بادام زمینی حساسیت دارد، بدنه خودروی او از جمله دستگیره‌ها و فرمان را به کره بادام‌زمینی آغشته کرد.

همسر سابق این مرد در حالی که قصد داشت از محل کار خود به خانه برود، سوار خودرو شد و تنها چند ساعت بعد به بیمارستان انتقال یافت. پزشکان علت شرایط وخیم جسمانی این زن را حساسیت به بادام زمینی اعلام کردند.

این زن که به هیچ وجه بادام زمینی نخورده بود به یاد همسر سابق و کینه‌توزش افتاد و به پلیس گفت که احتمالا شوهر سابقش قصد آسیب رساندن به او را داشته است. هرچند این مرد 47 ساله ابتدا اتهامات را انکار کرد، اما چند شاهد محلی چهره او را هنگام پرسه زدن اطراف خودروی این زن شناسایی کردند و او ناچار شد به جرم خود اعتراف کند.

گمشده 70 هزار دلاری

فونیکس: زنی که با وجود مخالفت شدید همسرش حلقه ازدواج 70 هزار دلاری‌شان را برای رفتن به رستوران به دست کرده بود، آن را گم کرد و شوهرش را به اندازه‌ای عصبانی کرد که درخواست طلاق بدهد.

این زن پیش از صرف غذا در رستوران قصد داشت دست‌هایش را بشوید که حلقه از دستش خارج شد و داخل چاه فاضلاب افتاد. او که شوکه شده بود شروع به داد و فریاد کرد و مدیر رستوران برای خارج کردن حلقه از چاه از آتش‌نشانی کمک گرفت.

سرانجام ماموران آتش‌نشانی پس از ساعت‌ها تلاش توانستند این حلقه را از چاه بیرون بکشند، اما ماجرا به همینجا ختم نشد و شوهر این زن با او مشاجره سختی کرد.

این مرد بلافاصله پس از خروج از رستوران مستقیما به دادگاه رفت و دادخواست طلاق را پر کرد.شوهر به قاضی گفت همسرش همیشه برخلاف خواست او عمل می‌کند و موضوع گم شدن حلقه، بهترین بهانه برای طلاق دادن اوست.