تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

انجام بازی‌های فکری، ورزشی وهنری و رقابت با سایرین و پخش آن در تلویزیون بخشی از مسابقه تلویزیونی الماس شهربانو است که منطقه۱۳ برای بانوان برگزار می‌کند و برای شرکت در آن فراخوان داده است.

به گزارش همشهری آنلاین، اداره امور بانوان شهرداری منطقه۱۳ با هدف ایجاد زمینه مناسب برای پرورش و رشد دختران و نوجوانان از لحاظ ذهنی، عاطفی، حرکتی و شناختی از طریق بازی‌های ورزشی، هنری و فکری برنامه‌ای را تدارک دیده که در آن از بانوان ۱۸ تا ۷۰ ساله می‌توانند مشارکت داشته باشند. این برنامه با عنوان «الماس شهربانو» معرفی شده و در آن پس از ثبت‌نام علاقه‌مندان، افراد در ۴ مرحله مسابقه شرکت داده می‌شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۳ می‌گوید: «پس از ثبت‌نام، یک دوره کلاس تشریحی برگزار می‌شود. سپس شرکت‌کننده‌ها ۴ هفته برای شرکت در ۴ دوره مسابقه دعوت می‌شوند.»

مراحل این مسابقه شامل پاسخگویی به تعدادی سؤال، آمادگی جسمانی، بازگشایی رمز و آماده‌سازی فیلم از فعالیت ر زمینه عامل المنفعه است و برای اینکه امکان حضور بانوان شاغل زمینه‌ای فراهم شده تا مسابقه‌ها در روزهای  پنجشنبه و جمعه برگزار شود.

«ابوذر حسینی» می‌گوید: «مسابقه الماس شهربانو تلویزیونی بوده و با توجه به امکانات مجموعه شهربانوی منطقه، در صورت تأیید تهیه‌کنندگانش در این مکان برپا می‌شود.»

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقه تلوزیونی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۷۴۲۹۵۵۹ (مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو) تماس بگیرند.