همشهری آنلاین: رئیس جمهور در پیامی به همایش هولوکاست؛ دروغ مقدس غرب تصریح کرد:

شکستن قفل هولوکاست به مثابه بریدن رگ حیات رژیم صهیونیستی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این پیام که الهام سخنگوی دولت آن را خواند، آمده است: نگاهی اجمالی به وقایع بعد از جنگ جهانی دوم نشان می‌دهد که موضوع هولوکاست در ابعادی که آن را تعریف کرده‌اند بهانه‌ای برای ادامه گسترش نفوذ طرف‌های پیروز جنگ بویژه آمریکا و انگلیس در پهنه بین الملل بوده است.

آقای احمدی نژاد در این پیام افزود: رژیم نامشروع صهیونیستی یکی از نتایج هولوکاست است؛ اینکه جمعیت زیادی از مردم کشورهای درگیر جنگ کشته شدند که رقم آنرا تا 65 میلیون نفر هم در جنگ دوم ذکر کردند.

در پیام رئیس جمهور آمده است: شبکه های سیاسی و قدرت طلب خود را مدعی خون و وکیل مدافع تعدادی از قربانیان معرفی کرده اند و حکم کردند که بازماندگان این عده خاص از قربانیان باید خون بها دریافت کنند و بخشی از خون بها را تاسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین اعلام کردند.

این پیام می افزاید: آنها با همین بهانه به فلسطین حمله کردند و با کشتن و آواره کردن مردم، سرزمین های مادری را هم اشغال و رژیم صهیونیستی را تاسیس کردند و به این رژیم ماموریت دادند اجازه ندهد هیچ قدرت منطقه ای در فراسوی غرب و در سرزمینهای اسلامی شکل بگیرد، مبادا مجدداً تمدن و فرهنگ اسلامی با بالندگی ذاتی خود منافع ناشی از ظلم و قدرت طلبی آنان را تهدید کند، این اساس و فلسفه تشکیل رژیم صهیونیستی است.

در این پیام خاطرنشان شده است: امروز کسانیکه در سرزمین‌های تحت اشغال این رژیم زندگی می‌کنند شامل بخشی از مردم بومی فلسطین و بخش عمده‌ای از مهاجران از آمریکا و آسیا و عده ای هم از اروپا هستند و اکثر آنان حتی در منطق هولوکاستی از بازماندگان جنگ نیستند.

این پیام می‌افزاید: مع الاسف 60 سال اجازه نداده اند منطق هولوکاست و اصل آنرا به چالش بکشند زیرا اگر حقیقت آن روشن شود چیزی از منطق دموکراسی لیبرال باقی نمی ماند.

آقای احمدی نژاد در این پیام با بیان اینکه هولوکاست با لیبرال دموکراسی گره خورده افزوده است : همین مدعیان دموکراسی لیبرال هستند که از منطق هولوکاست حمایت می‌کنند و آنچنان آنرا تقدیس کرده اند که هیچکس حق ورود به ساحت آن را ندارد.

در این پیام اضافه شده است: شکستن قفل هولوکاست و بازگشایی آن به مثابه بریدن رگ حیات رژیم صهیونیستی است و عمده فلسفه آن فرو خواهد ریخت.

در این پیام خاطرنشان شده است: اما نکته مهمی که نظر محققان را به آن جلب می‌کنم این است که مسئله هولوکاست فقط شجره ناپاک رژیم صهیونیستی نیست بلکه تبعات آن بسیار فراتر از آن است.

این پیام می افزاید: امروز صهیونیست‌ها بر بسیاری از مراکز قدرت و ثروت و رسانه‌های جهان تسلط دارند و متاسفانه عده‌ای زیادی از سیاستمداران و احزاب را در بند خود گرفتار کرده‌اند و از این طریق منافع و ثروت ملت‌ها را غارت و آزادی های آنان را سلب و همچنین با توسعه شبکه های فساد، فرهنگ و ارزش‌های انسانی را ضایع می‌کنند.

در پیام رئیس جمهور خاطرنشان شده است: اینجانب از محققان، اندیشمندان و جوانان و دانشجویان عزیز که پیشقدم هستند دعوت می‌کنم علاوه بر پرداختن به موضوع هولوکاست آثار و تبعات آنرا بررسی کنند و نتیجه تحقیقات را در اختیار همه قرار دهند همچنین فراموش نکنند که شبکه صهیونیسم که مبتکر بحث هولوکاست است بیش از گذشته باید شناسایی و به ملت‌ها معرفی شود.

در خاتمه این پیام آمده است‌: از همه محققان و نویسندگانی که در این زمینه کار کرده اند و آثار خود را منتشر می‌کنند سپاسگزاری می‌کنم.