گروه شهری: 57 پروژه فرهنگی- اجتماعی با حضور شهردار تهران در منطقه 14 افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی- اجتماعی شهرداری تهران، حمید رضا سلیمانی، معاون امور فرهنگی- اجتماعی شهرداری منطقه 14 تهران با بیان این مطلب گفت: این پروژه‌ها شامل مجتمع‌های ورزشی و سرای محله و دیگر پروژه‌ها با زمینه فرهنگی- اجتماعی است که تمامی آنها در یک روز به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: 3 مجتمع ورزشی شهدای گمنام، شهید بروجردی و شهید نواب صفوی و 5 سرای محله شکیب، قیام، شکوفه، آهنگ و تاکسیرانی امروز به بهره برداری می‌رسد. با این حساب تعداد مجتمع‌های ورزشی جامع واصلی منطقه 14 تهران به 6مجتمع افزایش خواهد یافت و حداقل نیازهای منطقه را برطرف می‌کند.

سلیمانی بیان داشت: مجموعه ورزشی ایثار گران، خانه کشتی، 2قطعه چمن مصنوعی، سوله‌های ورزشی اصفهانک، بوستان مینا، بوستان سمیه و زورخانه‌های دولاب و قیاصی از دیگر پروژه‌هایی هستند که امروز با حضور شهردار تهران مراحل اجرایی آنها آغاز شده یا به بهره برداری می‌رسند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 14 تهران اظهار کرد: زمانی که در هر منطقه یک ناحیه با عنوان پایلوت برای اجرای طرح ناحیه محوری در نظر گرفته شد ناحیه 5 منطقه 14 به‌عنوان برترین ناحیه در سطح تهران انتخاب شد و بعد از آن هم در ارزیابی‌های مناطق جزء مناطق موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به تصویب طرح پیوست اجتماعی برای پروژه‌های شهری تصریح کرد: هر پروژه‌ای که طراحی می‌شود باید پیوست اجتماعی داشته باشد و براساس اهمیت پروژه پیوست‌های مختلف برای آن تهیه می‌شود که این اقدام از مسائلی بود که در دوره‌های گذشته مغفول مانده بود.