تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل تراکتور و سپاهان، در سه هفته اخیر موفق به پیروزی شده و همیت امر شاگردان ریکاردو ساپینتو را در سه امتیازی صدر جدول قرار داده است.

سعید مهری، هافبک میانی استقلال که یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار آبی پوشان در فصل جاری بوده در گفت و گو با همشهری آنلاین به تحلیل آخرین وضعیت تیم و خودش پرداخت که مشروح آن را در ذیل می ‌خوانید.

مهری درمورد دلیل سه پیروزی متوالی استقلال اظهار داشت: اعتقاد دارم قبل از شروع جام جهانی، تیم‌ ما بهترین فوتبال را در ایران به نمایش می‌گذاشت و بهترین تیم بودیم. بعد از جام جهانی مقداری به خاطر دلایلی که کادرفنی به اندازه کافی درباره‌اش صحبت کرده افت کردیم. مصدوم زیاد داشتیم و مقداری از شرایط بازی فاصله گرفتیم‌ اما هرچه می‌گذرد به روال خوب‌مان بازمی‌گردیم و حتی در حال بهتر شدن نسبت به شرایط قبل از جام جهانی هستیم.

او ادامه داد: ۳ برد پیاپی نشان‌دهنده کار سخت، تمرین سخت و تلاش سخت مجموعه باشگاه، تیم، کادرفنی، بازیکنان است. همه خیلی زحمت کشیده‌ تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و دلیل اصلی بردهای اخیر تلاش و زحماتی است که بازیکنان و کادرفنی در تمرینات و بازی ها کشیده‌اند.

هافبک استقلال درمورد اینکه آیا این روند ادامه خواهد داشت، گفت: حتما ادامه دار خواهد بود. هنوز نزدیک یک سوم بازی های لیگ باقی مانده و خیلی امتیاز مانده است. کارهای زیادی مانده که باید انجام بدهیم. همه تلاش ما ادامه دادن این روند و بهتر کردن آن است.

مهری درمورد خوب بازی گرفتن ریکاردو ساپینتو از خودش و کار کردن زیرنظر این مربی، توضیح داد: آقای ساپینتو واقعا مربی خوبی است. هم خودش و هم کادرفنی‌اش خیلی زحمت می‌کشند. واقعا وقتی تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و خوب گل می‌زند، نشان‌دهنده زحمات، تلاش و برنامه‌ریزی‌های کادرفنی است. این برنامه‌ها را در تمرینات به بازیکنان می‌گویند و ما هم از جان و دل مایه می‌گذاریم تا به موفقیت برسیم. خیلی خوشحالم با این مربی خیلی خوب و خوش قلب کار می‌کنم. ساپینتو خیلی هیجانی است و همین موضوع همیشه به تیم ما کمک می‌کند.

او درخصوص اینکه دستیار ساپینتو پس از بازی با نفت اعلام کرد هواداران درمورد سعید مهری و آرش رضاوند منصف نیستند، گفت: این اتفاقات مربوط به گذشته است که نمی‌خواهم درموردش صحبت کنم. هرچه بود تمام شد و همه تلاش و تمرکز من برای بازی‌های آینده پیش روی استقلال است. همه سعی خود را می‌کنم تا نقش کوچکی در موفقیت تیم داشته باشم و بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

هافبک استقلال درمورد اینکه آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند، توضیح داد: صد در صد دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. هر بازیکنی آرزو دارد بتواند پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند و چه افتخاری بالاتر از این‌. حتما من هم به این موضوع فکر می‌کنم اما الان همه تمرکز و تلاشم این است که بتوانم برای استقلال مفید باشم، به این تیم کمک کنم و بهترین نتایج را بگیریم‌. هر زمان هم برای دعوت به تیم ملی شانس داشته باشم سعی می‌کنم بیشترین استفاده را ببرم.