رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر اعلام کرد حضور مردم در راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۱۰ سال اخیر، بی‌نظیر بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سید نظام‌الدین موسوی رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر طی توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: بر اساس گزارش‌های واصله به ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، حضور گسترده و حماسی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در شهرها و روستاهای مختلف سراسر کشور طی ۱۰سال اخیر بی‌نظیر بوده است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر افزود: اگرچه با توجه به رخدادها و اغتشاشات چند ماه اخیر، پیش‌بینی می‌شد که اقشار مختلف مردم برای اعلام حمایت از انقلاب و نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمن حضور قابل توجهی در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال داشته باشند؛ اما صحنه‌های امروز مشارکت گسترده مردم، فراتر از حد انتظار و پیش‌بینی‌ها بود.

موسوی تاکید کرد: تطبیق مستندات و تصاویر راهپیمایی ۲۲بهمن امسال با مراسم مشابه سالیان گذشته، نشان می‌دهد که حماسه امروز مردم، حداقل طی ۱۰سال قبل بی‌نظیر بوده است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر بیان کرد: بررسی‌های اولیه نیز حکایت از تنوع ترکیب جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دارد به‌گونه‌ای که جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی، بخش قابل توجهی از راهپیمایان امسال را در شهرهای مختلف تشکیل می‌دادند.

موسوی با اشاره به سانسور راهپیمایی حماسی ۲۲بهمن امسال در طیفی از رسانه‌های اروپایی و آمریکایی تاکید کرد: سانسور واقعیت حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این رسانه‌ها واقعیت را تغییر نمی‌دهد و غربی‌ها مجبورند به ایران اسلامی، مردمی و مستقل تن بدهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ایران با این حضور تاریخی و معنادار حجت را تمام کردند و اکنون نوبت مسئولان است تا ضمن قدر دانستن این سرمایه گران‌سنگ اجتماعی، اقدامات درخوری برای حل مشکلات مردم بویژه در حوزه‌های معیشتی ‌و اقتصادی رقم بزنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها