طبق نامه معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری به مدیرعامل شرکت‌ هواپیمایی آتا، مجوز پروازهای این شرکت هواپیمایی در مسیر مشهد-عراق-مشهد لغو شد.

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته وزیر راه و شهرسازی در ضرب‌الاجلی دوهفته‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری خواستار بررسی فوری وضعیت شرکت هواپیمایی آتا شد.

بسیاری از مسافران شرکت هواپیمایی آتا در پروازهای نجف و بغداد از برنامه‌ریزی نامنظم پروازها توسط این شرکت، تأخرات مکرر و رفتار خدمه پروازی گله داشتند؛ همچنین روز ۲۱ بهمن بود که پرواز آتا از مبدأ نجف به مقصد مشهد به علت نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما دچار مشکل شد و مسافران به سالن ترانزیت برگشتند.

البته حسن خوشخو، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، روز ۱۶ بهمن در نامه‌ای به مدیرعامل آتا اعلام کرده است که با توجه به تأخیرات مکرر این شرکت هواپیمایی در انجام پروازهای عراق و نارضایتی گسترده میان مسافران و عملکرد غیرحرفه‌ای این شرکت در در قبال مسافران همچنین عدم رعایت حقوق مسافران در پروازهای تأخیری، مجوزهای صادرشده برای پروازهای این شرکت هواپیمایی از مبدأ مشهد به مقصد عراق و بالعکس از ۲۲ بهمن لغو می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پروازهای مشهد-عراق-مشهد آتا از امروز لغو شده است.

‌این نامه روز ۱۶ بهمن‌ماه به شرکت هواپیمایی آتا ارسال شده است که برای روزهای آینده بلیت پروازهای عتبات را عرضه نکند.

منبع: فارس