محمد مهاجری چهره رسانه‌ای جنجالی به رئیس‌جمهور توصیه کرده است که مدیران قوی دولت قبل به کار برگردند و حتی از نجفی هم که به دلیل قتل همسر دومش هم اکنون در زندان اوین است، به عنوان یکی از این مدیران نام برده است!

به گزارش همشهری آنلاین، جوان نوشت: مهاجری نوشته است: «اگر جای آقای رئیسی بودم همین الان به در خانه وزرای قوی و مسئولان موفق اقتصادی دولت‌های گذشته همچون آقای ظریف، همتی، زنگنه، آذری جهرمی، پورمحمدی، بیطرف و حتی محمدعلی نجفی می‌رفتم از آن‌ها خواهش می‌کردند به سر کارهای خودشان برگردند تا کار دولت سیزدهم را به سامان برسانند، چون با این فرمان اگر دولت بخواهد جلو برود حتی ارزش‌های اخلاقی جامعه نیز سقوط خواهد کرد».

همان روزهایی که انتشار خبر اقدام محمدعلی نجفی در قتل همسر دومش با شلیک پنج گلوله، جامعه را در بهت و شوک فرو برده بود، برخی اصلاح‌طلبان از او دفاع می‌کردند و ایرادی نمی‌دیدند که به‌رغم موضوع تعدد زوجات نجفی و نیز قتل همسر و نیز نگهداری بی مجوز اسلحه و تحت الشعاع قرار گرفتن مسئولیت‌های رسمی او به دلیل مسائل خانوادگی همچنان از او دفاع کنند.

نجفی در مسئولیت‌های آخر خود نه تنها موفق نبود که اصلاً کاری نمی‌کرد و چنان درگیری‌های خانوادگی او زیاد بود که نمی‌توانست به کار شهرداری پایتخت برسد، اما اصلاح‌طلبان فقط به دلیل اینکه او اصلاح‌طلب بود، از او دفاع می‌کردند.

برای انتخاب شهرداری تهران هم کارگزاران سازندگی می‌خواستند محسن هاشمی شهردار شود و می‌گفتند نجفی درگیری خانوادگی زیادی دارد، اما اصلاح‌طلبان رادیکال به دلیل مسائل سیاسی و جناحی قبول نکردند و نجفی را به جایگاه شهرداری تهران آوردند و او هم نتوانست کاری کند و استعفا داد و بعد هم ماجرای قتل همسر دومش رخ داد.

حال رئیسی او را از اوین بیاورد که کار اجرایی انجام دهد؟! باقی مدیرانی هم که نام برده، در ایجاد وضعیت موجود نقش دارند؛ اگر قرار بود کار مفیدی انجام دهند، همان زمان مسئولیت‌شان انجام داده بودند.

منبع: جوان