سئول: زنی که از سال 2005 تا کنون تقریبا هر روز در آزمون کتبی آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی شرکت کرده و هر بار مردود شده، امیدوار است این بار در آزمون پذیرفته شود

وی تا کنون 722 بار در این آزمون شرکت کرده و در مجموع 3هزار دلار هزینه کرده است اما همچنان نتوانسته نمره قبولی بگیرد.، طبق قوانین کره جنوبی هر یک از شرکت‌کنندگان در آزمون بایددست‌کم در آزمون کتبی نمره 60 بگیرند تا بتوانند پشت فرمان بنشینند اما این زن 68 ساله هیچگاه نتوانسته است که نمره بالاتر از 50 بگیرد.

این درحالی است که‌مسئول برگزاری این آزمون قصد دارد در صورت قبولی این زن مسن در آزمون رانندگی به وی یک لوح تقدیر بدهد.

عاقبت پارک دوبل

فیلادلفیا: تبهکاری که قصد داشت مقداری مواد مخدر جا‌به‌جا کند به دلیل پارک دوبل خودرو‌اش به دام پلیس افتاد. این زن، مواد مخدر را در خودرو‌اش جاسازی کرد اما از آنجایی که به شدت گرسنه بود، خودرو را به صورت دوبل پارک کرد تا از رستوران ساندویچ بخرد. او پس از خرید غذا به سمت خودرو‌اش بازگشت و در همین حال پلیس هم سر رسید و قصد جریمه کردن او را داشت.

این زن میانسال که به شدت ترسیده بود، دست و پای خود را گم کرد و به همین دلیل ماموران به  وی مشکوک شدند. پلیس در حین بازرسی خودروی او چند بسته مواد مخدر پیدا کرد و این زن را به بازداشتگاه انتقال داد.

به این ترتیب یک خلاف رانندگی پرده از عملیات یک گروه قاچاقچی مواد مخدر برداشت و پلیس توانست تعدادی از اعضای این باند را که با این زن در ارتباط بودند، دستگیر کند. این زن دست‌کم به 10 سال حبس محکوم خواهد شد.

چای مسموم

بالتیمور: زنی که ادعا می‌کند پیشخدمت رستوران به جای چای، یک فنجان مایع ضدعفونی کننده به وی تحویل داده است، قصد دارد از صاحب رستوران 100 هزار دلار غرامت بگیرد.به گفته وی، نوشیدن این مایع، مخاط دهانش را دچار سوختگی شدید کرده است و پزشک نیز این موضوع را تایید می‌کند.

این زن به خبرنگاران گفت: یک فنجان چای همراه با یخ سفارش دادم و پیشخدمت پس از چند دقیقه یک فنجان از مایعی روبه ‌روی من گذاشت که دقیقا همرنگ چای بود. با نوشیدن نخستین جرعه از این مایع احساس کردم که آتش بلعیده‌ام و آن را بیرون ریختم.

البته پیشخدمت بلافاصله پس از پی‌بردن به اشتباه خود، فنجان حاوی مایع ضدعفونی کننده را به آشپزخانه بازگرداند تا مدرک جرمی باقی نماند اما این زن که به امور قانونی آشنایی داشت، بلافاصله به پزشک مراجعه کرد تا سوختگی دهانش با مایع ضدعفونی کننده را تایید کند.

زن خشمگین

اوهایو: پلیس اخیرا زنی را دستگیر کرده  که به گفته خودش در هنگام عصبانیت دست کم 10 خانه و پارکینگ را به آتش کشیده است. این در حالی است که وی ظاهرا دچار بیماری روانی نیست. البته پلیس گروهی از روانشناسان را مسئول بررسی وضعیت این زن کرده  و در تلاش است تا دلیل عصبانیت او را کشف کند.

هک کردن تابلو‌های دیجیتال

کالیفرنیا: پس از پایگاه‌های اینترنتی و بیلبورد‌های تبلیغاتی اکنون نوبت به تابلو های راهنمایی و رانندگی دیجیتال رسیده است تا هدف هکر‌ها قرار گیرد.

اخیرا گروهی از هکر‌ها وارد سیستم رایانه‌ای این تابلو‌ها شده و نوشته‌های روی آن را با جملات مسخره و گاه ترسناک عوض کرده‌اند. این در حالی است که هنوز پیگیری‌های پلیس در این زمینه به نتیجه نرسیده است