شهر شیراز، یکی از شهرهای بسیار زیبای ایران است که به خاطر وجود باغ های زیبا و مکان های دیدنی تاریخی، طرفداران زیادی دارد. هرکسی که به تاریخ ایران علاقمند باشد، دوست دارد که حداقل یکبار به شهر شیراز سفر کند تا بتواند بناهای تاریخی شیراز را ببیند و به عظمت کشور ایران  پی ببرد.

وقتی می خواهیم به شهر شیراز سفر کنیم، باید برای اقامت خود در طول سفر نیز فکری کرده باشیم. همه ما دوست داریم در هتلی خوب با امکانات رفاهی بسیار عالی و قیمت مناسب اقامت داشته باشیم.

هتل ستارگان شیراز، یکی از هتل های چهارستاره شهر شیراز است که در مکانی آرام و زیبا قرار دارد. قیمت اقامت در هتل ستارگان شیراز بسیار خوب است و امکانات رفاهی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر به فکر سفر به شهر شیراز هستید، با ما در این مقاله همراه شوید تا شما را با امکانات رفاهی و مزایای اقامت در هتل ستارگان شیراز آشنا کنیم.

معرفی هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز، هتلی چهار ستاره در شهر شیراز است که در مناطق شمالی این شهر قرار دارد. مکانی که هتل ستارگان در آن ساخته شده است، یک مکان آرام و به دور از شلوغی های شهری است و به همین خاطر می توانید آرامش زیادی را در این هتل تجربه کنید. در اطراف هتل ستارگان شیراز، کوه های زیبایی قرار دارند و چشم انداز اتاق های هتل رو به کوه های مرتفع است.

در هتل ستارگان شیراز، شما می توانید از بین واحدهای اقامتی اتاق دو تخته تویین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته، واحد اقامتی دلخواه خودتان را انتخاب کنید و اقامتی دلنشین را در آن تجربه کنید. پرسنل هتل ستارگان شیراز، افرادی حرفه ای و آموزش دیده هستند که به صورت 24 ساعته، به شما خدمات رسانی می کنند تا نیازهای شما خیلی سریع برطرف شود.

امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هتل ستارگان شیراز

شما با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل ستارگان شیراز، از امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، میزغذاخوری، شوفاژ، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، تلفن، سیف باکس، مینی بار و اسپلیت بهره‌مند خواهید شد.

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل ستارگان شیراز خدماتی مانند خدمات خشکشویی، روم سرویس و خدمات باربری انجام می شود.

افرادی که با خودروی شخصی به شیراز سفر می کنند می توانند از پارکینگ رایگان هتل ستارگان استفاده کنند و با خیال راحت، در این هتل استراحت کنند.

از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل، می توان به وجود یک استخر سرپوشیده اشاره کرد که شما می توانید در مدت اقامت خودتان، از این استخر استفاده کرده و لذت تفریح و هیجان را تجربه کنید.

خوردن غذاهای خوشمزه در هتل ستارگان شیراز

در هتل ستارگان شیراز، دو رستوران ایرانی و ایتالیایی وجود دارد و شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، پاستا، پیتزا، غذاهای چینی و غذاهای محلی شیراز را در این هتل سفارش دهید و نوش جان کنید. کافی شاپ هتل ستارگان نیز فضایی دنج و آرام دارد و با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد از شما پذیرایی می کند.

موقعیت مکانی هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز در بلوار آزادی، تقاطع خیابان آزادی و ارم نبش خیابان ارم ساخته شده است. هتل ستارگان در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. هتل ستارگان شیراز، به مکان های دیدنی شیراز مانند حافظیه، دروازه قرآن، باغ جهان نما، بازار وکیل، حمام وکیل، مرکز خرید شیراز و آرامگاه شاهچراغ نزدیک است.

رزرو هتل ستارگان شیراز با سامانه سفربازی

هتل ستارگان شیراز، هتلی شیک و مجهز در شیراز است که در مکانی آرام و زیبا قرار دارد. همچنین قیمت اقامت در این هتل بسیار مناسب است و یکی از انتخاب های خوب برای اقامت در شهر شیراز محسوب می شود.

اگر به اقامت در هتل ستارگان شیراز علاقمند شده‌اید و به آرامش خود در طول سفر اهمیت می دهید، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و برای رزرو هتل ستارگان شیراز با بهترین قیمت، اقدام کنید.