همشهری آنلاین: سرمربی پرتغالی جدید پرسپولیس بامداد دوشنبه 21بهمن برای هدایت این تیم وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرمربی جدید تیم پرسپولیس که حدود ساعت 2:30دقیقه با پرواز لوفت هانزا وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد، طی اظهاراتی در خصوص شناخت خود از فوتبال ایران گفت: از مرداد ماه سال گذشته که با تیم اردن به ایران سفر کردم از فوتبال ایران شناخت خوبی بدست آورده‌ام.

وی با اشاره به شناخت خود از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازی آخر این تیم در مقابل داماش گیلان را که با نتیجه 2بر 1به سود پرسپولیس خاتمه یافت، مشاهده و بررسی کرده‌ام.

وی در خصوص سرمربی‌گری تیم پرسپولیس افزود: من عادت به کار در تیم‌های پرطرفدار دارم و این موضوع برای من جدید نیست.

سرمربی جدید تیم پرسپولیس اظهار کرد: فوتبال یک ورزش بین المللی است و قوانین آن در همه جا یکسان است، پس من می‌توانم در پرسپولیس موفق باشم.

این مربی اهل پرتغال افزود: می‌دانم که در پرسپولیس هواداران و مدیران باشگاه از من برد می‌خواهند، پس با تمام وجود به همراه کادر فنی‌ام به پرسپولیس کمک می‌کنیم.

وینگادا در خصوص همکاری با کارد فنی فعلی تیم پرسپولیس گفت: من به کمک تمامی اعضای کادر فنی برای شناخت هرچه بیشتر پرسپولیس و فوتبال ایران نیازمندم و مطمئن باشید بدون کمک این افراد نمی‌توان در پرسپولیس موفق بود.

وی تاکید کرد: از امروز که وارد ایران شدم می‌دانم برای پرسپولیس باید با جان و دل کار کنم و سعی دارم آرامش را در میان هواداران تیم ایجاد کنم.

وینگادا در خصوص تقویت کادر فنی تیم پرسپولیس گفت: یک دستیار و یک مربی بدن ساز همراه خود دارم که مربی بدن ساز فردا (سه شنبه ) وارد ایران خواهد شد و این افراد به کادرفنی فعلی تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی پرتغالی تیم پرسپولیس در خصوص اهمیت دیدار مقابل استقلال تهران برای هواداران قرمز پوش پایتخت اظهار کرد: دقیقا این اهمیت را متوجه هستم و جالب است که بدانید این موضوع برای من نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و حتی قبل از ورود به تهران فیلم آخرین بازی استقلال تهران را که با نتیجه 5 بر یک مقابل تیم راه آهن به پیروزی دست یافت، دیدم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه خلاف قوانین حرفه‌ای با وی مذاکره شده است، گفت: درست و یا نادرست بودن این موضوع اهمیت ندارد و مهم آن است که ما اکنون در ایران هستیم و برای کمک به پرسپولیس آمده‌ایم.

وینگادا افزود: من با شناخت کامل وارد ایران و تیم پرسپولیس شده‌ام و در همین جا خودم را یکی از اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس می‌دانم و با مسوولان باشگاه نیز به توافق کامل دست پیدا کرده‌ایم.

وی در خصوص شناخت خود از بازیکنان پرسپولیس گفت: از تعدادی از فوتبالیست‌های پرسپولیس شناخت دارم و درباره بقیه اعضای تیم نیز هنگام تمرین‌ها شناخت کامل پیدا خواهم کرد.

هیچ یک از مسوولان باشگاه پرسپولیس هنگام ورود سرمربی جدید این تیم در فرودگاه حضور نداشتند.