همشهری آنلاین: رئیس جمهور، سمیر القنطار را نشانه مظلومیت انسانیت، اخلاق و خداپرستی دانست و گفت:

 به فضل الهی مقاومت امروز، فردای روشنی را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد در دیدار سمیر القنطار با بیان اینکه شرایط جهان و منطقه در مقایسه با 30 سال گذشته تغییرات زیادی یافته است، تصریح کرد: امروز پرده از چهره کریه فاسدان عالم کنار رفته و ملت ها بیدار، دل‌ها ایمانی و اندیشه‌ها شکوفا شده و از طرف دیگر دوران افول و اضمحلال قدرت‌های فاسد فرا رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دیگر منطقی جز کشتار ندارد گفت: آنها امروز خودشان هم می‌دانند که دیگر هیچ آبرویی در بین ملت‌های عالم ندارند و تکاپوی شان برای این است که چند صباحی موجودیت خود را حفظ کنند امروز حامیان رژیم صهیونیستی نیز می‌دانند که این رژیم رفتنی است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، ملت، مقاومت و حزب الله لبنان را چلچراغی در آسمان منطقه توصیف کرد که در حال نورافشانی است و اظهار داشت: امروز سید حسن نصرالله موجب افتخار همه آزادیخواهان و مومنان در منطقه وجهان است.

آقای احمدی نژاد ایمان به خدا، توسل به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) و ایستادگی را تنها راه نجات و رهایی دانست و خاطر نشان کرد: تداوم این راه تنها راه کمال و نجات است و دشمنان نیز از این می‌ترسند چرا که اگر مقاومت در منطقه در اختیار دسته جات و گروه ها بود تا امروز یا وابسته و یا سرکوب شده بود.

سمیر القنطار نیز در این دیدار با اظهار خوشحالی از حضور در ایران و دیدار با مسوولان کشورمان اظهار داشت: زمانی که مواضع و ایستادگی شما را در موضوعات مختلف مشاهده می‌کنیم عزم ما در مقاومت و انجام وظیفه دوچندان می‌شود.

وی افزود‌: پس از 30 سال اسارت معتقدم که راه ونقش ما همچنان باید ادامه پیدا کند، شهادت یا پیروزی چیزی است که خداوند برایمان در این راه قرار داده است.