همشهری‌آنلاین: مردم ایران امروز - بیست و دوم بهمن - شور انقلاب و دفاع از دستاوردهای آنرا به نمایش گذاشتند

‌مردم استان‌های مختلف ایران اسلامی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب این سرزمین با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلا‌ب اسلا‌می نشان دادند که برای سربلندی میهن اسلامی همواره آماده ایثار و استقامت‌اند. 

استان خراسان رضوی

به گزارش واحد مرکزی خبر،  مردم غیور و متعهد خراسان رضوی امروز آمده‌اند تا همپا با هموطنان خود صحنه‌ای دیگر از حماسه و شور آفرینی خود را به نمایش بگذارند.

حضور پر شور مردم این استان در راهپمایی 22 بهمن یک بار دیگر پایداری و استقامت آنان را در دفاع ازموازین اسلامی متجلی کرده است.

همه امروز آمده‌اند تا با شمیم یاد و نام معمار بزرگ انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز با سردادن شعار الله اکبرچون کوهی استوار عظمت خود را در برابر دشمنان به نمایش بگذارند و بیعت خود را با مقتدایشان تجدید کنند.

استان خوزستان

در شهرهای مختلف استان خوزستان اقوام مختلف شامل لر، عرب، بختیاری و لهجه‌های دزفولی، شوشتری و بندری ‌دوشادوش‌ یکدیگر در صفوفی‌ منسجم ‌و به‌ هم‌فشرده ‌در راهپیمایی ‌امروز همدلی‌ مردم ‌خوزستان ‌را برای ‌دفاع ‌از دستاوردهای‌ انقلاب‌اسلامی ‌نشان‌ می‌دهند.

مردم ‌سلحشور اهواز و دیگر شهرستان‌های‌خوزستان‌ با شعارهایی از قبیل مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جلوه ‌دیگری‌ از شکوه‌ و عظمت‌همبستگی ‌و اقتدار ملی ‌را به ‌نمایش‌ گذاشته‌اند .

راهپیمایی ‌‌‌بهمن ‌میعادگاه‌ مردم آزاده‌ا‌ی است‌ که‌ بار دیگر وفاداری‌ به ‌راه ‌و روش‌ امام ‌راحل‌ و رهبری ‌معظم ‌انقلاب ‌اسلامی‌ را نشان ‌می‌دهند.

استان فارس

در 28 شهرستان و 73 شهر استان فارس نیز شرکت کنندگان در راهپیمایی بـا در دست داشتن پرچم‌ها و دست نوشته‌هـای رنگارنگ ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی تولد دوباره انقلاب اسلامی را در سی امین سال آن جشن گرفتند و در حماسه حضور خود خاطره خوش انقلاب را بار دیگر زنده کردند.

براساس این گزارش جلوه‌های ویژه حضور حماسی مردم در مناطق مختلف فارس در یوم الله 22 بهمن ماه امسال به حدی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب می‌کند.

کلیمیان شیراز نیز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال گسترده تر از سال‌های قبل شرکت کردند.

کلیمیان شیراز دراین راهپیمایی با شکوه ضمن گرامیداشت سی امین سالگرد پـیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با سردادن شعارهای مرگ براسرائیل و مرگ برآمریکا انزجار خود را از سیاست های پلید آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

رئیس انجمن کلیمیان شیراز به نمایندگی از 6 هزار کلیمی ساکن شیراز گفت: همه ما امروز به صورت یکپارچه در کنار مسلمانان در راهپیمایی شرکت کرده ایم تا به صهیونیست ها اعلام کنیم که دین ما دین بـرابری و برادری است ومثل صهیونیست ها و آمریکائیها به دنبال زورگویی و ستم به همنوعان خود نیستیم.

استان چهارمحال وبختیاری

مردم استان چهارمحال وبختیاری همچون مردم سراسر کشور در راهپیمایی میلیونی کشور حضور دارند.

شهروندان شهرکردی با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، پارچه نوشته ها ، پلاکاردها و دست نوشته هایی هم اکنون حرکت خود را به سمت چهار راه بازار و میدان انقلاب ، مکان‌های آغاز راهپیمایی شروع کرده‌اند.

عشایر غیور چهارمحال و بختیاری هم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن جلوه های بی بدیلی را به نمایش گذاشته اند.

عشایر انقلابی و همیشه در صحنه کوهرنگ در سرمای 15 درجه زیرصفر هوا با حضور در خیابان ها با ارتفاع بیش از یک متر برف شهر چلگرد مرکز این شهرستان گرمای خاصی به این منطقه سردسیر و پر برف کشور بخشیده اند.

کودکان و نوجوانان کوهرنگی با به تن کردن لباس های محلی و کشیدن تصویر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر صورت خود پایداری، استقامت و صلابت ملت ایران را به جهانیان ثابت کردند.

استان گیلان

مردم غیور و متعهد گیلان نیز همگام با دیگرهموطنان با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همدلی خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب نشان می‌دهند.

گروهی ازکودکان ونوجوانان درحالی که لباس های متحد الشکل پوشیده اند با حمل دست نوشته هایی سی امین سالگرد تولد انقلاب را جشن گرفته‌اند.

دانش آموزان گیلانی هم با به گردن انداختن چفیه و بستن پیشانی بند با مضامین غزه مظلوم است، علاوه بر اعلام شادمانی پیروزی انقلاب اسلامی همدردی شان را با کودکان غزه به تصویرکشیده‌اند.

در این میان سالخوردگان نیزکه سال های پیروزی انقلاب را به خاطر دارند در راهپیمایی گرامیداشت سی امین سال پیروزی شرکت کرده و در حالی که برخی آن ها درگوشه وکنار مسیرراهپیمایی برروی صندلی نشسته اند شعار همبستگی می دهند.

استان بوشهر

مردم سرزمین موج های خروشان و نخل های سر به آسمان در گوشه گوشه استان بوشهر نیز پایداری 30 ساله خود را در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

مردم باردیگر شانه بـه شانه هم به خیابان ها آمدند تا بگویند 30 سالگی یعنی آغاز راهی جدید و همه همانگونه که پیچ و خم های این 30 سال را سرافرازانه پشت سرگذاشته اند امروز هم برای پیمودن ادامه این راه آماده‌اند.

دانش آموزان با در دست داشتن بادکنک ها، کاغذ نوشته ها و پارچه نوشته هایی که روی آنها شعارهای انقلابی وسخنانی از بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران نوشته شده درراهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت دارند تا نشان دهند اگر درزمان پیروزی انقلاب اسلامی نبوده اند ارزش های انقلاب را می شناسند و پاسدار آنها هستند.

دانش آموزان آدمکی بـه نشانه آمـریکا نیز در دست دارند که به شکلی خبیثانه ترسیم شده و قرار است آن را آتش بزنند تا اعلام کنند توطئه های آمریکا نقش بر آب است.

استان کرمان

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کرمان نیز با حمل پارچه نوشته هایی ، الله اکبرگویان یادوخاطره پیروزی انقلاب اسلامی را زنده کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با حمل آدمکهایی که نماد صهیونیست و استکبار جهانیست اعلام کردند بیداری اسلامی، هراس دشمنان را درپی داشته است.

راهپیمایان اعم از پیر و جوان و زن و مرد با سردادن شعارهایی همچون، ایرانی همیشه رو سفید است، ماهواره ایرانی ماهواره امید است، سی سال با تعهد سی سال با تخصص، سی سال سازندگی و پیروزی بهمن 57 سی ساله شد، خاطره خوش انقلاب را باردیگر زنده کردند. 

استان تهران

مردم کرج هم با شرکت در راهپیمایی و در دست داشتن پرچم ها و دست نوشته‌هـای رنگارنگ ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی تولد دوباره انقلاب اسلامی را در سی امین سال آن جشن گرفتند و در حماسه حضور خود خاطره خوش انقلاب را بار دیگر زنده کردند.

شهروندان کرجی با طی‌ مسیر راهپیمایی ‌و سردادن ‌شعارهای‌ مرگ برآمریکا ، مرگ بر اسرائیل، یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه ای زنده باد پیشرفت ‌همه ‌جانبه ‌ایران ‌اسلامی‌ در انجام پژوهشهای‌علمی‌، صنعتی‌و نظامی‌ همچون ماهواره امید را افتخار آمیز دانستند.

راهپیمایی مردم کرج از میدان شهدا تا مصلی این شهر ادامه دارد و در مصلی این شهر با سخنرانی منوچهر متکی وزیر امور خارجه و قرائت قطعنامه و برگزاری نماز جماعت پایان خواهد یافت. 

استان خراسان شمالی

مردم انقلابی خراسان شمالی اعم از مرد و زن، پیر و جوان ، ترک و کرد و فارس و تات و ترکمن از هر صنف و قشری در حمایت از آرمانهای امام راحل و انقلاب و نظام اسلامی در این راهپیمایی عظیم حضور دارند و با فریادهای الله اکبر - 22 بهمن ماه یوم الله، یوم الله است - مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار اعلام کردند.

استان خراسان جنوبی

مردم استان خراسان جنوبی نیز در سی امین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان دوباره بستند.

زن و مرد، پیرو جوان در این همایش تاریخی با سردادن شعارهای "مرگ بر امریکا "و"مرگ بر اسرائیل " در جشن سی امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، پایداری و مقاومت خود را در برابر دشمنان به جهانیان اعلام کردند.

استان مرکزی

مردم استان شهید پرور استان مرکزی به منظور گرامیداشت سی امین دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، یکپارچه و منسجم در مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حاضر شده‌اند.

مردم اراک هم با حضور گسترده در مسیرهای منتهی به مصلای بیت المقدس و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر و لااله الاالله، ایستادگی خود را بر آرمانهای امام راحل و شهیدان سرافراز به نمایش گذاشته اند.

استان زنجان

مردم انقلابی زنجان امروز درتکرارحماسه 22 بهمن سال 57 به خیابانها آمده‌اند تا باردیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی ، یکپارچگی و انسجام ملی و اسلامی خود را به جهانیان اعلام کنند .

انبوه جمعیت عاشق، در صفوف منظم و به هم پیوسته هم اکنون با سردادن شعارهای انقلابی حرکت خود را آغاز کرده‌اند و قرار است با طی مسیر چهارراه امیر کبیر و سبزه میدان در امامزاده حضرت سید ابراهیم این شهر گردهم آیند .

برای پوشش تصویری این رویداد بزرگ تاریخی در زنجان ، صدا وسیمای این مرکز علاوه بر پیش بینی 14 دوربین، از کایت هم برای ضبط حماسه های مردمی استفاده می کند.

استان همدان

مردم همدان نیز از با حضور در راهپیمایی و سردادن شعارهایی چون "22 بهمن ماه یوم الله یوم الله"، "انرژی هسته ای حق مسلم ماست"، "می‌میریم، ذلت نمی پذیریم"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به خیابان ها آمده انـد تـا حمایت خـود را از انقلاب اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی اعلام کنند .

گزارش خبرنگاران حاکیست در این راهپیمایی نماینده ولی فقیه، استاندار شماری از مسئولان، ‌نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، همه و همه از پیر و جوان ، زن و مرد با شور و شوق فراوان شرکت دارند.

استان آذربایجان شرقی

در آذربایجان شرقی نیز گروههـای مختلف مردمی در شهرها و روستاهای شهرستانهای 19 گانه این استان امروز بار دیگر متحدتر از همیشه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور یافته اند تا اعلام وفـاداری به راه انقلاب را فریاد بزنند.

نوآوری های خاص ویژه سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پارچه نوشته ها ، پوسترها، ایستگاه هـای نقـاشی و بـرگزاری مسابقات و ایستگاه‌هـای صلواتی در طول مسیر راهپیمـائی به پرشوری جشن ملی افزوده است.

همچنین صادق محصولی وزیرکشور در جمع راهپیمایان تبریز سخنرانی خواهد کرد.

استان اصفهان

مردم استان اصفهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. بر فراز میدان امام شهر اصفهان بادکنکهایی که روی آنها نوشته شده دربهارآزادی جای شهدا خالی، دهه فجر مبارک ، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده برافراشته شده است.

برپایی نمایشگاههای نقاشی و عکس نیز از برنامه های جنبی در میدان امام اصفهان است و لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جمع راهپیمیان اصفهان سخنرانی خواهد کرد.

استان گلستان

مردم گلستان در طلوع سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن این روز را گرامی داشتند.

در جشن سی‌امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گروههای مختلف مردم استان گلستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان و شیعه و سنی همگام با دیگر ملت غیور ایران بار دیگر اعلام کردند، جمهوری اسلامی ایران را قدر می شناسند و برای حفظ ارزشهای والای آن از جانشان دریغ نمی‌کنند.

استان سمنان

مردم همیشه در صحنه سمنان با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند.

راهپیمایان با فریادهای دشمن شکن الله اکبر، بار دیگر شکوه‌ و عظمت ‌همبستگی ‌و اقتدار ملی ‌را به ‌نمایش‌ گذاشته‌اند