دادستان عمومی و انقلاب گرگان از پلمب پاساژهایی خبر داد که تذکر حجاب را جدی نگیرند.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود اسپانلو صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان دادستان تکلیف دارم از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنم  و  در کنار آنها برای برخورد با پدیده بی‌حجابی ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر گزارش مستند به ما برسد که یک مسوول در موضوع حجاب مسوولیت داشته و به مسوولیت خود توجه نکرده و انجام مسوولیت نکرده قطعا برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باید به صورت ویژه به آن توجه کرد این است که دشمن سال‌ها فعالیت مستمر و بی‌وقفه انجام داده و هنوز هم در حال فعالیت است تا شرایط را به این مرحله رسانده و ما نیز نباید انتظار داشته باشیم موضوع یک شبه حل شود.

اسپانلو گفت: ما نیز باید اقدامات فرهنگی مستمر انجام دهیم و در کنار آن فعالیت‌های سلبی هم داشته باشیم گرچه بسیاری از اقدامات سلبی دستگاه قضایی نیز جنبه فرهنگی و ارشادی دارد.

وی اضافه کرد: یکی از مباحثی که با جدیت دنبال خواهیم کرد پلمب پاساژهایی است که کسبه به موضوع حجاب توجهی ندارند و در این زمینه هیچگونه چشم پوشی نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان بیان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان آمران به معروف را باید در پاساژها مستقر کند و اصناف نیز یک نفر را در کنار آنها برای برخورد با بی‌حجابی در مرکز خرید مستقر کند.

اسپانلو بیان کرد: اگر ضابطان به ما گزارش کنند که در موضوع حجاب به صنف یا اصناف مشخصی تذکر دادند و رعایت نکردند آن صنف یا مرکز خرید بلافاصله پلمب خواهد شد و در این موضوع تردیدی نخواهیم داشت.