دو پسربچه ۷ساله و ۱۲ساله که از کرمانشاه فرار کرده و در تهران دزدی می‌کردند، روز گذشته توسط ماموران ژاندارمری «شهر ری» دستگیر شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، پسر بچه ۷ ساله دو پایش کج است و بنا به اظهار خودش، مادرزادی پاهایش کج بوده. او به خوبی سوار بر دوچرخه شد و با مهارت خاصی تا پاسگاه با مامورین دوچرخه راند در حالی‌که هیچ مشکلی با پاهایش نداشت.  

پسر ۷ساله خود را رضا و ۱۲ ساله خود را اکبر معرفی کرد، آنها می‌گفتند که این دوچرخه‌ها متعلق به خودمان است و پدرمان برای ما خریده و چون پول نداریم، می‌خواهیم آنها را بفروشیم، وقتی مامورین از آنها خواستند که پدرانشان را معرفی کنند، آنها حرف‌های ضد و نقیضی زدند و بالاخره در بازجویی اظهار کردند که دوچرخه‌ها را دزدیده‌اند.

رضا که ۱۵ روز است از کرمانشاه به تهران آمده است، در این خصوص گفت: «دو هفته قبل به تهران آمدم و شروع کردم به فال فروختن و شب‌ها هم در قهوه‌خانه می‌خوابیدم تا اینکه اکبر را دیدم و با او آشنا شدم، بعد از اینکه با اکبر دوست شدم با او دزدی را شروع کردیم، رضا که ۷ سال بیشتر ندارد، به همراه اکبر ۱۲ ساله به جرم سرقت راهی زندان شدند اما جالب اینجاست که طبق صحبت‌های زندانیان، یک روز ماموران متوجه شد که از زندان سر و صدا می‌آید و وقتی در را باز کردند دزد پیشینه‌داری گفت ۱۵ تومان پول در جیب کت من بوده و مفقود شده و می‌دانم پولم را این پسر بچه ۷ ساله برداشته است.  

منبع: همشهری سرنخ