همزمان با فرا رسیدن ایام پر خیر و برکت شب‌های قدر، مراسم ویژه شب‌ بیست و سوم ماه مبارک رمضان با عنوان «احیاء فوق‌العاده» در مسجد کمیل بوستان رازی ویژه مادران و دختران برگزار می‌شود.

 به گزارش همشهری آنلاین، رئیس مدیریت فرهنگی و هنری منطه ۱۱ شهر تهران و فرهنگسراری رازی با اعلام این اخبار و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌ ترویج فرهنگ دین‌پذیری میان نوجوانان گفت: «‌رویکرد برنامه‌های فرهنگسرای رازی در حوزه نوجوانان است و بیشتر تلاش ما در این مجموعه فرهنگی پرورش استعدادها و ترویج اندیشه و افکار دینی میان آنها است. در این شب‌های پر خیر و برکت سعی داریم با اجرای برنامه‌های مناسبتی به بسیاری از سوالات و شبهات نوجوانان برای آشنایی با اندیشه‌های دینی  آشنا شوند. »
به گفته «حسین شکیب راد» شب‌های قدر و حضور دسته‌جمعی مردم برای شرکت در مراسم احیا بهترین فرصت است که نسل جوان با حضور در کنار استادان برجسته حوزه دین از برکات و راهنمایی‌های ارزشمند آنها برای انس بیشتر با دین و قرآن کتاب آسمانی آشنا شوند.
شکیب راد درباره جزئیات برنامه مراسم شب احیای بیست سوم رمضان توضیح داد : «‌این برنامه پنجشنه ٢٤ فروردین ماه ویژه مادران و دختران بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. پذیرایی افطار، معرفی ظرفیت‌های فرهنگسرای رازی، اکران فیلم سینمایی غریب در پردیس سینمایی رازی، بازدید از پشت‌صحنه برنامه سحرگاه شبکه نهال، برپایی نمازجماعت و پذیرایی سحری از برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت این شب پر فیض و برکت است. »
رئیس فرهنگسرای رازی از علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه دعوت کرد.