همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز هم در جدول شانس قهرمانی دارد و ما برای رسیدن به این مهم با تمام وجود خواهیم جنگید.

 نلو وینگادا در گفت و گو با ایرنا، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان ساخت: وضعیت تیم بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه بسیار بالا در تمرینات شرکت می‌کنند، انگیزه بازکنانم مرا به آینده بسیار امیدوار کرده است.

وی افزود: از اینکه در پرسپولیس و ایران هستم بسیار خوشحالم، در پرسپولیس هوادارانی را در کنار خود می‌بینم که انگیزه زیادی برای ادامه کار به من می‌دهند.

سرمربی پرسپولیس گفت: برای بازی‌های آینده تیم، برنامه ویژه‌ای دارم و می‌خواهم تمام تلاش خود را بکار بگیرم تا پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: مشکلی در تیم نمی‌بینم و مطمئن باشید اگر روزی در تیم مشکلی هم وجود داشته باشد آن را در درون خود و بدون اینکه فردی خارج از تیم مطلع شود حل خواهیم کرد.

وینگادا در خصوص جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: برای تمام بازی‌های خود برنامه داریم و فعلا به فکر بازی با ابومسلم هستیم، البته باید بگویم نسبت به بعضی از تیم‌هایی که در آسیا با آنها هم گروه هستیم اطلاعات خوبی دارم.

وی افزود: بیش از این نباید در مورد آینده حرف زد و در این لحظه باید به فکر بازی با ابومسلم و ادامه دیدار هایمان در لیگ باشیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ کار دشواری را در پیش رو دارد و ما باید تا آخرین لحظه جنگیده و امید خود را از دست ندهیم.

وی اظهار کرد: البته من جادوگر نیستم و نمی‌توانم قول قهرمانی تیم را بدهم و فقط تلاش خود را خواهیم کرد و به بازی‌های زیادی که در پیش رو داریم امیدوارم.

وینگادا در پایان در خصوص فشرده شدن بازی‌های پرسپولیس با شروع باشگاه های آسیا گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد و ما هر 4 روز یکبار بازی خواهیم کرد، این شیوه بازی مانند لیگ انگلیس است و مطمئن باشید پرسپولیس هم بدون مشکل به همین شکل بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ببیست و هفتم لیگ برت باشگاههای ایران روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ابومسلم است.