بازیکن دالکورد سوئد دوست دارد روزی حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسا رحمانی فوتبالیست ایرانی است که تا الان داخل ایران توپ نزده و هم اکنون در تیم دالکورد سوئد حضور دارد.

این بازیکن جوان در مورد شرایط خود در فوتبال این کشور در قالب یک معرفی اجمالی می‌گوید: در حال حاضر ۲۳ ساله هستم و در کشور سوئد به دنیا آمدم البته از پدر و مادری ایرانی که اصالتاً تهرانی هستند. از ۵ سالگی فوتبال را شروع کردم و تا ۲۱ سالگی در تیمی به نام بی‌کی المپیک در مالمو توپ زدم و در ادامه به دالکورد پیوستم.

او در مورد شرایط دالکورد ادامه داد: فوتبال باشگاهی سوئد در ۳ سطح حرفه‌ای دنبال می‌شود که ما همراه دالکورد پس از سقوط در فصل گذشته هم اکنون در سطح سوم مسابقه می‌دهیم.

این بازیکن درمورد هم‌تیمی بودن با رابط و رحمانی عنوان کرد: بختیار رحمانی حدود یک سال و نیم زودتر از فردین رابط به تیم ما آمد و انسان و فوتبالیست بسیار خوبی است و ایشان را به عنوان برادر بزرگ خود می‌بینم و در مورد فردین هم بگویم وقتی به این جا آمد انگار در دنیای جدیدی پا گذاشته و سعی کردم کمکش کنم و فردین هم برادر کوچک‌تر من در تیم است. یک بازیکن ایرانی دیگر هم به نام آرش جعفرپور هم داشتیم که الان به سطح یک یعنی لیگ برتر رفته است و امیدوارم موفق باشد.

این بازیکن در مورد پست تخصصی و عملکردش توضیح داد: پست اصلی بنده دفاع وسط است و می‌توانم دفاع چپ هم بازی کنم اما علاقه دارم در پست مدافع وسط به میدان بروم. اولین سالی که به دالکورد آمدم ۱۱ پاس گل دادم و ۴ گل زدم و فصل گذشته ۲ گل و ۳ پاس گل ثبت کردم و در فصل جاری در ۴ هفته ابتدایی یک گل زده‌ام.

وی در مورد علاقه‌اش به لیگ ایران گفت: لیگ ایران را هم دنبال می‌کنم و تیم‌های مطرح و بالانشین جدول را می‌شناسم و اگر موقعیت آمدن به لیگ ایران پیش بیاید استقبال می‌کنم و البته که مثل همه آرزو دارم در تیم ملی ایران هم بازی کنم که انشاالله محقق شود.

منبع: ورزش سه