مینه‌ستوتا: وکیل خانواده‌ای که فرزند خردسالشان ناچار به تمیز کردن سرویس بهداشتی کودکستانش شده، می‌گوید به احتمال بسیار زیاد معاون کودکستان از سمت خود برکنار خواهد شد.

به گفته این وکیل رفتار معاون کودکستان با این پسربچه غیر قابل توجیه است و نشانه سوء رفتار با کودکان محسوب می‌شود.

معاون کودکستان فقط به این دلیل که پسربچه دستمال‌های استفاده شده را به سطل زباله نینداخته بود، وی را مجبور کرد تا با دست بدون دستکش سرویس‌های بهداشتی را بشوید. گفتنی است در صورت اثبات این ادعا، خانواده این کودک‌می‌توانند غرامت زیادی از کودکستان بگیرند اما آنها به اخراج معاون راضی هستند.

انشای افشا‌کننده

ویسکونسین: انشای یک دانش‌آموز دبستانی پرده از سوء‌ رفتار پدرش برداشت. او در این انشای نوشت که پدرش او را با تفنگ ساچمه‌ای هدف قرار داده است.

البته معلم این پسربچه در آغاز، نوشته های او را جدی نگرفت اما وقتی چند سؤال از این پسربچه پرسید، مطمئن شد که چنین رفتاری با او صورت گرفته است. به همین دلیل برگه انشای او را به اداره پلیس برد و ماموران، تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

پدر این پسربچه پس از دستگیری در اعترافاتش گفت از آنجایی که پسرش از جلوی تلویزیون کنار نمی‌رفته و او سرگرم تماشای سریال تلویزیونی مورد علاقه‌اش بوده، فرزندش را هدف قرار داده است.

او ادامه داد: با تفنگ ساچمه‌ای از پشت به پسرم شلیک کردم اما او را تهدید کردم که به مادرش و دیگران چیزی نگوید. قاضی می‌گوید این مرد 36 ساله احتمالا به پرداخت 10 هزار دلار جریمه و 6 سال حبس محکوم خواهد شد.

نوجوانان نقاب‌دار

برلین: استفاده 2 نوجوان از نقاب‌های گارد ویژه پلیس موجب شد که یک عملیات تمام عیار پلیسی در شهر به راه بیفتد. این عملیات، زمانی انجام شد که ساکنان یکی از محله‌ها با پلیس تماس گرفته و اعلام کردند که 2 فرد مشکوک در حالی که نقاب بر چهره دارند در حال پرسه زدن در یکی از کوچه‌ها هستند.

به همین دلیل پلیس به گمان در جریان بودن یک اقدام تروریستی، نیرو‌های خود را به سرعت به منطقه اعزام کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد زیادی از ماموران این محله را محاصره کردند و زمانی که موفق به دستگیری افراد مشکوک شدند، مشاهده کردند که آنها فقط 2 نوجوان 12 و 13 ساله هستند .

آنها برای واقعی جلوه دادن بازی کودکانه خود این نقاب ها را به صورت‌هایشان زده بودند، بنابراین قصد ارتکاب اعمال خلاف قانون را نداشتند. پلیس پس از پی‌بردن به بی‌گناهی این نوجوانان، آنها را آزاد کرد.

شلیک به شامپانزه 90 کیلویی

نیویورک: پس از آنکه یک شامپانزه 90 کیلویی موجب زخمی شدن یک زن میانسال شد، پلیس با شلیک گلوله آن را از پا درآورد. این شامپانزه که زمانی در یک تبلیغ تلویزیونی ایفای نقش کرده بود همراه با صاحبش در یک خانه ویلایی زندگی می‌کرد.

این حیوان بسیاری از کار‌های روزمره انسان‌ها مانند تماشای تلویزیون، غذا خوردن سر میز و مسواک زدن دندان‌ها را انجام می‌داد و در عمر 15 ساله خود هیچگاه مشکلی برای دیگران ایجاد نکرده بود.

اما چند روز پیش هنگامی که یکی از دوستان صاحب این حیوان میهمان او بود، شامپانزه بدون هیچ دلیلی به این زن حمله کرد و موجب شکستن دست او شد. در همین حال صاحب این حیوان که قصد داشت آن را آرام کند به پلیس تلفن زد اما شامپانزه به خودروی پلیس هم حمله کرد. به این ترتیب ماموران ناچار شدند او را مورد اصابت گلوله قرار دهند تا مانع آسیب دیدن دیگران شوند.