دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: می خواهم به تمرین استقلال بروم و ساپینتو را ملاقات کنم.

به گزارش همشهری آنلاین دربی شماره ۱۰۰ با برتری پرسپولیس به پایان رسید. حواشی این بازی حساس همچنان ادامه دارد و استقلالی‌ها معتقد بودند در این بازی پنالتی آن‌ها توسط داور گرفته نشد. وحید قلیچ با انتشار پستی در اینستاگرام صحنه جنجالی دربی را با پنالتی رخ‌داده در بازی میلان و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا مقایسه کرد.

او نوشت: چند شب پیش در لیگ قهرمانان اروپا و در بازی میلان و ناپولی، این صحنه پنالتی گرفته شد. هیچ یک از کارشناس‌های ایتالیایی هم نگفتند زمان تکل زدن حالت دست طبیعی هست!

در همین رابطه وحید قلیچ به خبر ورزشی گفت: متأسفانه جامعه فوتبال ما طاقت و تحمل شنیدن حقیقت را ندارد. من واقعیت را گفتم و هنوز هم معتقدم پنالتی مسلم استقلال در دربی نادیده گرفته شد اما یک میلیون فحش خوردم!

وی ادامه داد: البته ایرادی ندارد این هواداران پرسپولیسی که به من فحاشی کردند وحید قلیچ را نمی‌شناسند. هواداران واقعی پرسپولیس همان طرفداران دهه ۶۰ بودند که مرد بودند و از پُشت گوشی و در اینتساگرام فحش نمی‌دادند! ایرادی هم ندارد و من همه این فحش‌ها را نادیده گرفتم. من همیشه حرف حق را زدم و باز هم خواهم زد.

وحید قلیچ در این گفت‌وگوی کوتاه در پایان عنوان کرد: قرار است فردا (پنج‌شنبه) سر تمرین استقلال بروم و با ساپینتو سرمربی پرتغالی ملاقات کنم. خیلی از این مرد خوشم می‌آید چون هم کنار زمین با تعصب و پرجنب‌وجوش است و هم این‌که هموطن اوزِبیو افسانه‌ای پلنگ سیاه و اسبق تیم ملی پرتغال است. فردا خیلی حرف‌ها با ساپینتو دارم که بزنم!