مرد جنایتکار یک روز بعد از ازدواج، همسرش و 4عضو خانواده او را به گلوله بست و به سرعت متواری شد.

ماجرای تعقیب و گریز 20 ساعته این مرد که ساعت‌ها به خبر اول سایت‌های خبری جهان تبدیل شده بود سرانجام با خودکشی او پایان یافت.

صبح پنجشنبه گذشته ماجرای قتل عام خونین 5عضو یک خانواده در جنوب کلیولند اوهایوی آمریکا به پلیس جنایی اوهایو گزارش شد. با حضور ماموران در صحنه جنایت مشخص شد مقتولان زن 25 ساله‌ای به نام رز استونز، خواهرش و 3 فرزند او هستند.

بررسی‌های اولیه بیانگر آن بود که عامل این جنایت یک مرد 33 ساله به نام داوون کرافورد است که روز گذشته مراسم ازدواج خود با رز را در یکی از کلیساهای کلیولند برگزار کرده بود اما تنها یک روز بعد از برگزاری مراسم ازدواج این جنایت خونین را رقم زده است.

با مشخص شدن این موضوع، عملیات پلیس برای به دام انداختن داوون آغاز شد و درحالی که بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد یک جنایتکار خشن است که از 19 سالگی به اتهامات مختلفی از جمله قتل و تهدید مسلحانه به زندان رفته و آخرین بار سال گذشته از زندان آزاد شده است، این احتمال که وی ممکن است جنایت‌های دیگری را نیز رقم بزند قوت گرفت.

با این فرضیه، تصاویر وی به سرعت در اختیار تلویزیون و مطبوعات قرار گرفت. در حالی که تیم‌های ویژه پلیس سرگرم ردزنی این مرد بودند از مردم خواسته شد تا درصورت مشاهده این مجرم فراری ماجرا را به سرعت به پلیس اطلاع دهند.

به این ترتیب، سرانجام پس از 20 ساعت ماموران پلیس  مرد خطرناک را در حالی که در خانه‌ای در حومه کلیولند مخفی شده بود به دام انداختند، اما زمانی که حلقه محاصره پلیس تنگ و تنگ‌تر شد وی ناگهان با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرد و به این ترتیب پرونده جنایی‌ای که از روز پنجشنبه گذشته برای ساعت‌ها به خبر اول سایت یاهو تبدیل شده بود، پایان یافت.