مرد جوان پس از قتل همسرش، به همراه زن دوم و فرزندانش گریخت و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در تابستان سال ۱۴۰۰ مردی ۴۶ ساله اهل و ساکن شهرستان جیرفت، همسر ۳۰ ساله خود را با استفاده از اسلحه شکاری به قتل رسانده و سپس متواری می‌شود.

وی افزود: بر اساس اخبار واصله پس از وقوع قتل، قاتل همراه همسر دوم و فرزندانش به یکی از استان‌های مجاور متواری شده بود که با تحقیقات انجام شده و اخبار واصله از منابع خبری، محل اختفای همسر دوم متهم در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی شد، لیکن در تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس چند روزه مشاهده شد که قاتل ترددی در محل ندارد و در ارتباط خود با دیگران تمامی جوانب احتیاط را به شدت لحاظ می‌کند.

سرهنگ میرحبیبی اظهار کرد: در نتیجه اقدام‌های فنی گسترده یکی از افرادی که قاتل در شهرستان عنبرآباد به واسطه اجاره زمین‌های کشاورزی با وی در ارتباط بوده شناسایی شده و در نهایت محل اختفای وی در روستای چاه‌سنگی از توابع شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان مشخص شده و پس از اخذ نیابت قضایی در یک غافلگیری دستگیر می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان ضمن اعلام کشف یک قبضه سلاح شکاری دولول از متهم بیان داشت: وی انگیزه خود از قتل را بروز اختلافات خانوادگی بر سر یک قطعه زمین کشاورزی اعلام کرد و در نهایت با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شد.

منبع: ایران

برچسب‌ها