رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی کسانی که شغلشان تهمت زدن و دروغ گفتن و نفرت آفرینی است اعلام کردند که قراردادهایی منعقد شده و اتفاقاتی در شرکت کنترل ترافیک افتاده که تأکید می‌کنیم دروغ محض است و به زودی این موارد را از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید جعفر تشکری هاشمی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تذکر در مورد ساختار و سازمان شرکت کنترل ترافیک، اظهار کرد: تذکر داده شد که تغییرات باید در چارچوب مصوبات شورای شهر تهران باشد و هر اقدامی غیر از این دارای ایراد خواهد بود.

او ادامه داد: در همین راستا جلسات هم اندیشی برگزار و تصمیم گرفته شد که کمیته ای مشترک بین شورا و شهرداری تشکیل شود و قرار بر این شد که سوالات از سوی شورا مطرح و توسط شهرداری پاسخ داده شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه بخشی از سوال ها پاسخ داده نشد، تصریح کرد: بخشی از پاسخ ها غیرمرتبط و بخشی قانع کننده نبود. باید این سوالات مورد بحث قرار بگیرد و جمع بندی شود. پس از این جلسه باید گزارشی در صحن شورا ارائه شود تا رسانه‌ها در جریان برنامه‌ها قرار بگیرند.

او با اعلام اینکه هیچ امری در این راستا رها نشده و در حال پیگیری است، گفت: برخی کسانی که شغلشان تهمت زدن و دروغ گفتن و نفرت آفرینی است اعلام کردند که قراردادهایی منعقد شده و اتفاقاتی افتاده که تأکید می کنیم دروغ محض است و به زودی این موارد را از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری شهر