نرجس سلیمانی با تأکید بر اینکه هنوز برای بازگشایی خیابان بابایی و باقری اقدام عملیاتی انجام نشده است، یادآور شد: علیرغم گذشت ۲۰ سال هنوز رفع معارضین اطراف ایستگاه مترو نعمت آباد انجام نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در جریان بررسی وضعیت منطقه ۱۸ ، گفت: در منطقه ۱۸ تلاش‌های خوبی صورت گرفته است. مدیریت شهری در این منطقه با ابرچالش هایی روبه رو است که از مقیاس‌های منطقه فراتر رفته و می توان به حریم منطقه و وجود شن چاله ها اشاره کرد.

او افزود: فعالیت‌های مدیران ارشد شهری در بازدید اخیر مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع می‌توان گفت شهرداری منطقه ۱۸ فعال و محرک بود اما برای حل مشکلات مردم از جمله سرانه پایین ورزشی، رفع مشکل شن چاله ها به عنوان یک تهدید، ساماندهی و اجرای باغ راه حضرت فاطمه(س) و رسیدگی به بازار آهن با قید اولویت و فوریت اقدام کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز هزاران میلیارد تومان در برخی پروژه ها فریز شده است، اظهار کرد: باید برای اجرای این پروژه ها تلاش و دقت بیشتری صورت بگیرد.

سلیمانی با تأکید بر اینکه هنوز برای بازگشایی خیابان بابایی و باقری اقدام عملیاتی انجام نشده است، یادآور شد: علیرغم گذشت ۲۰ سال هنوز رفع معارضین اطراف ایستگاه مترو نعمت آباد انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تنها یک ثلث از فعالیت های مدیریت شهری باقی مانده است، خاطرنشان کرد: باید از فرصت های باقی مانده استفاده کرد تا دچار خسران نشویم.

گزارشات مناطق جنبه تبلیغی ندارد

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با تأکید بر اینکه گزارشات مناطق جنبه تبلیغی ندارد، گفت: گزارشاتی که ارائه می شود جنبه نظارتی و اصلاحی دارد بر همین اساس موارد به شهرداری اعلام می‌شود تا اصلاحات لازم صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری شهر