همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی مقابل کنیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی کنیا توانست این تیم نود و چهارم چهان را  و با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تیم ملی فوتبال ایران دری یک بازی تدارکاتی و در حالی که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به همران نداشت توانست در ورزشگاه آزادی با تک گل حسین کاظمی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تیم کنیا را شکست دهد.

این بازی در حضور حدود 10 هزار تماشاگر انجام شد. به گزارش ایسنا، در این دیدار تیم ملی ایران بازی نه چندان جالبی را مقابل تیم کنیا که 10 بازیکن لژیونر خود را با خود به ایران نیاورده بود ارائه داد.

خستگی در ساق‌های برخی بازیکنان تیم ایران که در چهار تیم باشگاهی نماینده‌ی ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند کاملا مشهود بود و البته دیگر بازیکنان ملی‌پوش تیم ایران نیز انگیزه چندانی برای ارائه یک بازی جدی و روبه جلو نداشتند.

فوتبال عرضی و دادن پاس‌های مکرر در عرض زمین و رساندن توپ به کناره‌ها و سانتر از جناحین از برنامه‌های عمده تیم ایران در این مسابقه بود.

در مقابل تیم کنیا هم انگیزه چندانی برای پیروزی از خود در این مسابقه نشان نداد و بعضا موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم ایران ایجاد کرد که ثمری برای این تیم نداشت و بازی با همان یک گل به پایان رسید.