تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۶

همشهری آنلاین: علی دایی پس از دیدار با تیم ملی فوتبال کنیا و پیروزی یک بر صفر ایران گفت: از این بازی تدارکاتی راضی‌ام

به گزاش ایسنا؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: با این زمان اندک و تمرینات کم نمی‌توان انتظار بهتری از تیم ملی ایران داشت.

وی درمورد دعوت نکردن علی کریمی علی‌رغم رفع سوء تفاهمات گفت: من کدورتی با کریمی ندارم. او بچه خوبی است و از نظر فنی بازیکن خوبی است. علی به اشتباه خودش پی‌برده است و مطمئنا اگر در شرایطی باشد که 90 دفقیقه بازی کند دعوتش می‌کنم.

وی گفت: در مقابل نام ایران؛ دایی و کریمی چه کاره‌اند که بخواهد دعوا‌هایشان به تیم ملی صدمه بزند.

دایی تصریح کرد: بر اساس برنامه اول فروردین به کویت می‌رویم و 3 فروردین با تیم ملی این کشور بازی می‌کنیم و هشتم نیز با عربستان دیدار خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال کنیا در این دیدار با آرم شرکت تولید پوشاک ورزشی "دایی" به میدان آمده بود. سرمربی تیم ملی در این باره گفت: من سرمربی‌ام و در مورد مسایل فنی حرف می‌زنم و کاری به این حرف‌ها کاری ندارم بروید این موضوع را از فدراسیون فوتبال بپرسید.

دایی در پاسخ به اینکه آیا این حریفان را شما انتخاب می‌کنید یا فدراسیون نیز گفت: من پیشنهادات را می‌دهم به کمیته تیم‌های ملی و آنها تصمیم می‌گیرند. می‌خواستیم با بحرین و قطر بازی کنیم که نشد و کنیا آمد.

وی درباره‌ی دیدار با عربستان و احتمال دعوت از بازیکنان جدید نیز گفت: این نفرات همان بازیکنانی هستند که قرار است با عربستان بازی کنیم و لیست جدیدی در کار نیست. فقط احتمال دارد تغییرات کوچکی انجام شود.

دایی این تغییرات را دعوت از علی کریمی ندانست و گفت: معلوم نیست. ممکن است تغیراتی داشته باشد شاید هم نداشتیم. هم‌چنان فقط آماده‌ها را دعوت خواهیم کرد.

وی درباره‌ کریم باقری نیز گفت: او از تیم ملی خداحافظی نکرده است. فقط چون خودش می‌گفت کشش این بازی را ندارم به او مرخصی دادم تا آقا کریم به باشگاه پرسپولیس برسد. در دور بعد از او استفاده می‌کنیم.