نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور به میزبانی مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ ۲۰ و ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های پارک برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور به‌عنوان گردهمایی تخصصی زیست بوم مراکز رشد، با هدف هم‌افزایی، انتقال تجربیات و درس آموخته‌های موفق و شبکه‌سازی بین مدیران مراکز رشد برگزار می‌شود.

محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس گفت: این نشست علاوه بر آن که فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و تجربیات موفق مراکز رشد کشور فراهم‌ می‌کند، با تقویت همکاری‌ها در همسو شدن سیاست‌ها و راهبردهای مراکز رشد به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور موثر است.

وی افزود: یکی از محورهای این نشست بررسی فرصت هایی است که به واسطه قانون جهش تولید دانش‌بنیان، برای توسعه زیرساخت‌ها و تحقق اهداف مراکز رشد فراهم شده است. همچنین بررسی و تحلیل روند فناوری‌های آینده‌ساز و کنکاش تبعات استفاده از آنها و چالش‌های احتمالی در حوزه زیرساخت‌ها و قوانین مورد نیاز در کشور از دیگر بخش‌های این نشست خواهد بود.

علی اکبریان ادامه داد: در این نشست دو روزه به تحلیل فضای کسب و کارهای نوپا از منظر اقتصادی نیز پرداخته خواهد شد و تجربیات مراکز رشد در زمینه نوآوری‌های مدیریتی، سازوکارهای حمایتی و روشهای راهبری کسب و کارهای نوپا و تیم‌های فناور ارایه می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: در طی این نشست سعی شده است علاوه بر ارائه محتوای غنی و قابل استفاده، فضایی صمیمی با برنامه‌های متنوع تدارک دیده شود تا بیش از پیش شاهد توسعه شبکه همکاری‌ها برپایه توسعه روابط دوستانه بین مدیران مراکز رشد و نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی کشور باشیم.

بر اساس این گزارش، نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور با هدف هم‌افزایی، انتقال تجربیات و شبکه‌سازی بین مراکز رشد سراسر کشور روزهای سه‌شنبه ۲۰ و چهارشنبه ۲۱ تیرماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.