همشهری آنلاین: مدیریت بازار شرکت بورس اوراق بهادار، از بازگشایی ۱۴ نماد معاملاتی دیگر طی معاملات دوشنبه ۲۶ اسفند ماه خبر داد.

بر این اساس امروز هم ۱۴ شرکت به گردونه معاملات بورس اوراق بهادار تهران بازگشتند تا سهامدارن به رد و بدل کردن سهام این شرکت‌ها بپردازد.

در این روز نماد مخابرات ایران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ باز شد و  سرمایه‌گذاری بهمن پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی به چرخه معاملات بورس بازگشت.

همچنین امروز تماد سیمان تهران، سیمان داراب، ایران تایر، مجتمع صنعتی آرتاویل تایر و صنایع شیمیایی سینا با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ و شرکت‌های سیمان مازنداران، بهنوش ایران و کارتن ایران با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ و اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۸ بازگشایی شد.

سهامداران ایران مرینوس نیز از امروز توانستند با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم این شرکت برای سال مالی ۸۷ دادوستد سهام این شرکت را از سر گیرند و فعالان باز هم معامله سهام داروسازی زهراوی را که پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر افزایش سرمایه به چرخه معاملات بازگشته بود از سر گرفتند.

طی معاملات امروز بورس تهران نماد معاملاتی قند بیستون پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بدون تقسیم سود نقدی و مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیأت مدیره و با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ۸۸ آماده انجام معامله شد و مبادله سهام صنعتی بهشهر هم از امروز با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان آذر ۸۸ از سر گرفته شد.