رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه 17 آبان 85 در جمع مردم سمنان گفتند: اکثریت قاطع کشورهای دنیا معتقدند انرژی هسته‌ای باید از انحصار چند قدرت مدعی خارج شود.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: این کشورها ملت ایران را برای اینکه در این راه شجاعانه ایستاده، از ته دل تحسین و تشویق می‌کنند.

ایشان تأکید کردند: ملت ایران، در راه پرافتخار خود با قدرت و بهره‌گیری از توانمندی این نسل فرزانه، فهمیده و آگاهی که روز به روز در حال رشد بوده و با تفکرات خود، بافته‌های ذهنی غرب را به چالش کشیده، به پیش می‌رود.

استقبال پرشور سمنانی ها

استقبال پرشکوه مردم مؤمن و پرشور سمنان از رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر پیوند ملی قشرهای مختلف مردم را در وفاداری به آرمانهای اسلام و انقلاب متجلی ساخت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آغاز سفر به استان سمنان حدود ساعت ‪ ۱۰‬صبح امروز وارد سمنان شدند و از همان لحظات اول مورد استقبال جمعیت بی‌شماری قرار گرفتند که با قلبهایی لبریز مهر و محبت از اوایل بامداد چشم انتظار ایشان بودند.

شور و شوق و ابراز احساسات قشرهای مختلف مردم سمنان در طول مسیر استقبال از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به گونه‌ای بود که خودروی حامل ایشان بارها در نقاط مختلف از جمله خیابان شهید مطهری، چهارراه صاحب ‌الامر و خیابان صاحب ‌الامر در حلقه مهر و محبت مردم کاملا متوقف شد.

حضور همه قشرهای مردم از جمله دانشجویان، فرهنگیان، دانش‌آموزان، کارگران، کارمندان، روحانیان، کشاورزان، بازاریان و کسبه، روستاییان و دیگر قشرها، مراسم استقبال از رهبر انقلاب اسلامی را به نمادی از وحدت و اتحاد ملی تبدیل کرد که در این میان حضور پرطراوت و پر امید نوجوانان و جوانان صحنه‌هایی بیاد ماندنی از شور و نشاط و آگاهی نسل سوم را به نمایش درآورد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سفر به استان سمنان با مردم چند شهر این استان و قشرها و گروههای مختلف دیدار خواهند کرد.

تعداد زیادی از مردم سمنان از ساعات اولیه صبح امروز با اشتیاق خود را به مسیر استقبال می‌رساندند ولی حضور بانوان به همراه فرزندانشان شکوه خاصی به مراسم استقبال داده بود.