پس از معرفی نسخه جدید فیس لیفت شاسی بلند کوپه «نیو» (Nio)، به نام «ای سی ۶» (EC۶)، این خودروساز در شرف عرضه این خودرو به خیابان‌ها است.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنائو، جدیدترین مجموعه عکس‌ها نشان می‌دهد که زمان رونمایی رسمی خیلی نزدیک است، زیرا در تصاویر جدید EC۶ ، پوشش استتار کنار گذاشته و این خودرو حتی با پلاک‌های رسمی نمایش داده شده است.
 



فیس لیفت«ای سی ۶»( EC۶) با طراحی تمیزتر و کارآمدتر، روی پلتفرم جدید «نیو» NT ۲.۰  اجرا می‌شود. در واقع، این آخرین وسیله نقلیه‌ای است که قرار بود به روز شود و کل محدوده  تولیدات جدید Nio مبتنی بر پلتفرم  NT ۲.۰ خواهد بود. EC۶ به روز شده به احتمال زیاد در «نمایشگاه خودروی چنگدو» که این ماه در چین برگزار می‌شود، به طور رسمی معرفی خواهد شد.

در مقایسه با مدل قدیمی‌تر ۲۰۲۰، «ای سی ۶» جدید از نظر طول یکسان است، اما پهن‌تر و فاصله بین دو محور گسترده‌تر است. بر اساس قیمت گذاری‌های اولیه ، EC۶ قرار است از حدود ۵۵۲۰۰ یورو (سه میلیارد و ۳۰ میلیون تومان) برای تریم استاندارد اسپورت شروع شود، اگرچه ممکن است قیمت آن تغییر کند. زمانی که این مدل رسما وارد بازار شد، مطمئنا قیمت نهایی این خودرو نیز اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: