علی دایی شهریار فوتبال ایران و چهره محبوب ملی، در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس با محمدرضا رامخو بنیان‌گذار و مدیرعامل، حمیدرضا رامخو مدیر زنجیره تامین و محسن رامخو قائم مقام رونیکس دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.

علی دایی به همراه مدیرعامل برند رونیکس، با بازدید از تمام بخش‌های سالن ۴۰ نمایشگاه که کاملا در اختیار رونیکس است؛ از ۲۵۰۰ محصول این شرکت هم بازدید کرد و با کیفیت و تنوع محصولات رونیکس آشنا شد و در جریان به روزترین تکنولوژی ساخت ابزار جهان قرار گرفت. 
از جمله بخش‌هایی که دایی از آن‌ها بازدید کرد، می‌توان به ابزار ساختمانی رونیکس از جمله، بتن کن‌ها، دریل‌ها و چکش‌های تخریب بازدید کرد. 

وی همچنین با مسئولان و مدیران بخش خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس نیز به گفت وگو نشست. علی دایی که خود از کارآفرینان کشور است، با اشاره به اهمیت تولید و کار صنعتی و همچنین اشتغال‌زایی در کشور به مدیران کارشناسان و کارمندان رونیکس خسته نباشید گفت و برای همه دست اندرکاران این برند آرزوی موفقیت کرد.

حضور علی دایی در غرفه رونیکس با استقبال شگفت انگیز بازدیدکنندگان همراه بود و چند دقیقه ای فضای سالن ۴۰ نمایشگاه صنعت ساختمان تهران را تغییر داد. 
برای اطلاع بیشتر از اخبار بازدید علی دایی از غرفه رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، به سایت رونیکس مراجعه کنید.