به گزارش همشهری آنلاین، ماجرای شکایت از اسنپ به فروردین امسال برمیگردد. اخبار منتشر شده مبنی بر این بود که اسنپ با حدود هزار سیم کارت و ساخت حسابهای کاربری در سامانه تپسی، رانندگان این مجموعه را شناسایی کرده و پیشنهاد همکاری حقوق بالاتری به آنها داده است. شورای رقابت با بررسی این پرونده اسنپ را به رویه ضد رقابتی و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
شورای رقابت این موضوع را رویه ضد رقابتی اسنپ تشخیص داده و این شرکت را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد. اسنپ هم ابتدا موضوع را تکذیب کرد و در آن زمان اسنپ نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرده بود که هیچ اقدام خلاف مقرراتی انجام نداده و این پرونده در سال ۱۳۹۸ مطرح و اسنپ دفاعیات خود را ارائه کرده است.
حالا گویا بر اساس اطلاعات منتشر شده درکدال بورس، هیئت تجدید نظر شورای رقابت در رأی قطعی خود، رویه ضد رقابتی شرکت اسنپ را تأیید کرده است.
شکایت از اسنپ و اقدامات این شرکت به آذر و دی ماه ۱۳۹۸ برمیگردد. زمانی که این شرکت با در اختیار گرفتن ۱۰۰۰ سیم کارت ایرانسل و ساخت حسابهای کاربری جعلی در اپلیکیشن تپسی، اقدام به درخواست سفر و لغو آن میکرده و از این طریق، به اطلاعات تماس ۱۴۰۰۰ راننده این شرکت دست پیدا کرده و آنها را به فعالیت با شرکت اسنپ ترغیب کرده است.