همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از افزایش اعتبار آرم‌های طرح ترافیک سال ۸۷ تا پایان ۳۱ فروردین ماه خبر داد.

سردار محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، افزود: با توجه به این که توزیع آرم‌های جدید طرح ترافیک سال ۸۸ هنوز به اتمام نرسیده است، به راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ابلاغ شده است که آرم‌های سال ۸۷ تا پایان فروردین ماه سال جاری اعتبار دارند. [آرم طرح ترافیک ۸۷ دیگر معتبر نیست]

وی افزود: بدین ترتیب مالکان خودروها با آرم‌های سال گذشته تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری می‌توانند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

خادم السلام - مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران - نیز در این خصوص گفت: با توجه به اینکه برخی از متقاضیان هنوز آرم‌های جدید خود را دریافت نکرده‌اند، آرم‌های قدیمی تا پایان فرودین ماه معتبر خواهند بود.

وی تاکید کرد: سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران به وظایف خود به خوبی عمل کرده و تمام کسانی که مدارک خود را به موقع تکمیل و هزینه آرم را پرداخت کرده‌اند آرم‌های جدید را تحویل گرفته‌اند و در واقع اشخاص حقیقی و حقوقی که آرم‌های جدید را دریافت نکرده‌اند در تکمیل مدارک و یا پرداخت هزینه آرم قصور داشته‌اند.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک تصریح کرد: با این وجود برای آنکه مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید و واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک بتوانند تا دریافت آرم جدید با آرم‌های قدیمی تردد کنند مهلت اعتبار آرم‌های قدیم تا پایان فروردین ماه تمدید شد.