تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

در حادثه ای تلخ و ناگوار، مرد افغانستانی به خاطر بهم ریختگی و کثیف بودن خانه، جان دختر خردسالش را گرفت.

 همشهری آنلاین، گروه سرنخ: بامداد یکشنبه گزارش مرگ مرموز دختر خردسالی در جنوب تهران به پلیس اعلام شد و ماموران برای بررسی موضوع قدم در محل حادثه گذاشتند. دخترجان باخته، 9 ساله بود که آثار کبودی روی بدنش دیده می شد. در چند قدمی جسد یک کابل برق افتاده بود که به نظر می رسید دختر خردسال به وسیله  کابل برق به قتل رسیده بود.

از سوی دیگر بررسی ها نشان داد که پدر خانواده مشکلات روحی و روانی دارد و همین موجب شد تا دستور بازداشت این مرد و انجام تحقیقات از وی صادر شود. او دربازجویی ها اسرار جنایت هولناکی که مرتکب شده بود را فاش کرد و گفت: چند سال قبل در کشور افغانستان ازدواج کردم و صاحب دختر شدم اما با همسر اولم به شدت اختلاف داشتم و این درگیری ها ادامه پیدا کرد تا اینکه تصمیم به جدایی گرفتیم. پس از طلاق، دخترم را با خودم به ایران آوردم تا کار کنم. در تهران با زنی جوان آشنا شدم و مجددا ازدواج کردم که از ازدواج دومم دو فرزند دارم.

وی ادامه داد: روز حادثه به همراه همسر و فرزندانم قصد داشتیم تا به خانه یکی از بستگانم همسرم برویم. خانواده همسرم خبر نداشتند که من از ازدواج قبلی خود فرزند دارم به همین دلیل تصمیم گرفتم وی را در خانه بگذارم تا پس از ساعتی برگردیم. متهم ادامه داد: چند ساعت بعد که برگشتیم با خانه ای بهم ریخته مواجه شدیم. حتی فرش کثیف شده بود که متوجه شدم دخترم در نبود ما خانه را بهم ریخته و فرش را کثیف کرده است. خیلی عصبانی شدم و فریاد کشیدم که چرا نظافت را رعایت نکرده است. با کابل دخترم را مورد ضرب و جرح قرار دادم و او را تنبیه کردم. بعد از این حادثه دخترم خوابید اما صبح دیگر بیدار نشد.

تحقیقات تکمیلی از متهم به قتل توسط ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.