باشگاه پرسپولیس درخواست جدی برای برگزاری بازی های خانگی در ورزشگاه شهید کاظمی نخواهد داشت. چراکه با پیگیری های لازم قرار است شرایط ورزشگاه آزادی برای میزبانی تیم پرسپولیس در هفته های آینده بهتر شود. حتی تاکید شده به زودی زمینه حضور هواداران در ورزشگاه هم فراهم خواهد شد.

برخی بازیکنان، کادر فنی و سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از بازی با ذوب آهن در مصاحبه های خود نسبت به بلند بودن چمن ورزشگاه آزادی، قطعی برق استادیوم در حین برگزاری مسابقات و عدم حضور تماشاگران اعتراض کرده و تاکید داشتند از این پس بازی های‌شان در ورزشگاه محل تمرین این تیم (شهید کاظمی) برگزار شود.


این موضوع در شرایطی مطرح شد که باید دید این خواسته پرسپولیسی ها جدی است یا فقط به نوعی برای نشان دادن اعتراض خود به شرایط میزبانی ورزشگاه آزادی چنین حرف‌هایی زده‌اند.

با پیگیری های خبرنگار همشهری آنلاین بعد از آنکه روزگذشته سرپرست سازمان لیگ تاکید کرد تاکنون هیچ گونه در خواست رسمی‌ای از باشگاه پرسپولیس برای تغییر مکان بازی های خانگی این‌ تیم از ورزشگاه آزادی به ورزشگاه شهید کاظمی ارائه نشده است. یکی از مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس هم در گفت و گو با همشهری  آنلاین تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس درخواست جدی برای برگزاری بازی های خانگی در ورزشگاه شهید کاظمی نخواهد داشت. چراکه با پیگیری های لازم قرار است شرایط ورزشگاه آزادی برای میزبانی تیم پرسپولیس در هفته های آینده بهتر شود. حتی تاکید شده به زودی زمینه حضور هواداران در ورزشگاه هم فراهم خواهد شد.