شهردار تهران گفت: درباره نکاتی که معاون رئیس جمهور مبنی بر همکاری مشترک با شهرداری اعلام کرد، ما نیز آمادگی کامل داریم.

به گزارش همشهری، علیرضا زاکانی که در آیین گرامیداشت روز کارمند در برج میلاد گفت: همبستگی و ارتقاء سطح خدمتگزاری ما اهمیت ویژه و بسزایی دارد و این خدمتگزاری همکاران و همراهانی خواهد داشت؛ چراکه در یک چهار ضلعی بین شهر، شهروندان، خدمتگزاران و مدیریت شهری قرار داریم و این مربع بناست اتفاق بزرگی را رقم بزند.

وی یادآور شد: ما چند تحول را در شهرداری دنبال می‌کنیم که تحول اول ناظر بر مجموعه مدیریت شهری و اراده شورای ششم و مدیریت برگرفته از آن، ارتقاء مجموعه شهرداری از نهاد خدمتگزار به نهاد اجتماعی است.

زاکانی افزود: پس از تحول درون‌زا، تحول فناورانه دومین رویکرد ما در ارتقاء خدمتگزاری و ارائه الگوی شهر هوشمند است. ما یک شهر هوشمند را برای همیاری بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان دنبال می کنیم. در بخش سوم به کالبد، هویت شهر، ایجاد ایمنی و آسایش و آرامش شهر توجه داریم که اثرات منطقه‌ای و جهانی خواهد داشت‌.

در این مراسم با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، علیرضا فخاری استاندار تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و دیگر مدیران شهری، از کارمندان برتر شهرداری تهران تقدیر شد و از نشان بهشت، جایزه تحول و تعالی و شناسنامه شغلی کارکنان ثابت شهرداری تهران رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری شهر