به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وبسایت موتور۱، این سوپراسپرت بسیار کمیاب با موتور V6 توربوشارژ دوقلو یا با پیشرانه تمام الکتریکی در دسترس است.
قدرت موتور در مدل برقی به ۷۵۰ اسببخار میرسد، درحالی که مدل درون احتراقی با ۳ لیتر گنجایش، ۶۲۰ اسببخار خروجی خواهد داشت.
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این آلفارومئو نیز زیر ۳ ثانیه خواهد بود!
این بخش تحتاللفظی است که نشاندهنده دو رویکرد بسیار متفاوت برای عملکردست. اما این بدان معناست که «استرادل ۳۳» (33 Stradale) بهطور همزمان پایان یک دوره و آغاز دوره جدیدی را برای آلفارومئو نشان میدهد.
در صحبت با لری دومینیک، معاون ارشد آلفارومئو و رئیس عملیات آمریکای شمالی، کمی بینش در مورد ماهیت دوگانه این ابرخودروی جدید و زیبا بهدست آمد.
بله، این ادای احترام به استرادل ۳۳ کلاسیک از اواخر دهه ۱۹۶۰ است و تولید تنها ۳۳ وسیله نقلیه مدتها قبل از عرضه آن در ۳۰ اوت تمام شده بود. اما ایده از ابتدا ایجاد یک آلفارومئوی نمادین بود که به گذشته احترام میگذارد و در عین حال راه را برای آینده این شرکت هموار میکند.
دومینیک توضیح داد: «این یکی از دلایلی است که ما میخواستیم هر دو پیشرانه را در پروژه ۳۳ ارائه کنیم. این فرصتی است برای نشان دادن این واقعیت که ما بهعنوان آلفارومئو میتوانیم قبل از هر چیز بدون توجه به پیشرانه، یک آلفارومئو بسازیم. ما قادر خواهیم بود بدون توجه به تعریف پیشرانه، دیانای و تجربه آلفا را ارائه دهیم. برای ما، این ایتالیایی و اسپورت است. بنابراین تا زمانی که این وسیله نقلیه اول از همه آلفارومئو باشد، پیشرانه از برخی جهات در درجه دوم اهمیت قرار دارد.»
بیشتر بخوانید: