به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از یو اس ای تودی، در اولین روز از حضور ابرستاره آرژانتینی در رقابتهای لیگ فوتبال آمریکا (MLS)، ۱۱۰ هزار مشترک جدید عضو سرویس پخش زنده فوتبال اپل شدند که این یعنی سرازیر شدن پول فراوان به این شرکت. همچنین این میزان، رشدی ۲۸۰ درصدی نسبت به اواخر فوریه گذشته، یعنی هنگام عقد قرارداد برای حق پخش تلویزیونی MLS را نشان میدهد.
گفته میشود Major League Soccer Season Pass بیشاز ۲ میلیون مشترک دارد و به همین دلیل نقش آن در افزایش تعداد اشتراکهای اپل تیوی پلاس نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.
اپل با عقد قراردادی ۱۰ ساله، حق پخش انحصاری تمام مسابقات فصل عادی لیگ فوتبال آمریکا را در اختیار دارد. این قرارداد سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار برای این شرکت درآمدزایی دارد.
بیشتر بخوانید:
شایان ذکر است که قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی شامل سهمی از درآمدی است که اپل با ثبتنامهای جدید برای Season Pass MLS به دست میآورد.