اگر آنهایی که کاری به کار کسی ندارند و در زندگی فقط به فکر خودشان هستند را کنار بگذاریم، خیلی از افراد هستند که در هر شغل و جایگاهی که باشند، سعی می کنند به دیگران هم خیری برسانند تا دنیا را به جای بهتر و زیباتری برای زندگی تبدیل کنند.

به گزارش همشهری آنلاین: اگر آنهایی که کاری به کار کسی ندارند و در زندگی فقط به فکر خودشان هستند را کنار بگذاریم، خیلی از افراد هستند که در هر شغل و جایگاهی که باشند، سعی می کنند به دیگران هم خیری برسانند تا دنیا را به جای بهتر و زیباتری برای زندگی تبدیل کنند.

آدم هایی که شاید از مال دنیا هم چیز زیادی نداشته باشند، اما دلشان دریاست و روح بزرگی دارند و مهر و مهربانی را در جامعه پراکنده می کنند. مثل این راننده کامیون خوش‌فکر و دریادل که اسباب منزل بچه‌های بی‌سرپرست و فاقد شغل و همینطور جهیزیه عروس و دامادها را به رایگان جابه‌جا می‌کند. هم دست نیازمندان را می‌گیرد و هم به سهم خودش ازدواج جوانان را آسان و آنها را تشویق به ازدواج می‌کند.

به هر حال خیلی از ما می دانیم که همین جا به جایی وسایل چقدر هزینه دارد و خیلی ها با اینکه پولی برای پرداخت این هزینه ندارند، اما مجبور به جا به جایی هستند. اگر هر کدام از ما به اندازه این راننده کامیون خوش‌قلب، از اطرافیان خود دستگیری کنیم و هوای زوج‌های جوان را داشته باشیم، آیا دنیا روی زیباتری از خود را نشان‌مان نمی‌دهد؟
 

برچسب‌ها